Cytuj:
Nie rozumiem fenomenu wieswagena.. Kultura pracy 1.9 tdi to totalna porażka. stare dojechane 2.9 td w sprinterze ma lepsza kulturę pracy /quote]
Ja też za volkswagenem nie przepadam, ale do ich właścicieli nic nie mam.
Porównywanie 6 cylindrów do 4 to idiotyzm....
Cytuj:
Stary kopciuch po dobrym programie zostawia te wasze nowe bryczki w tyle
Ja mam świeżego diesla po chipie, za 1200zł. Poza tym kolega ma racje, u mnie w okolicy te stare tdi (na pompie) kręcą na 140-150km, dalej mało pali i nawet jeździ.
Cytuj:
Co do wiożania na druty..
U mnie jest jeden rudy przypał który robił całe wakacje i kupił e39 530d
w zimę nie jeździ bo nie ma zimowych opon i auto przy -5 juz nie jest w stanie odpalić..
Ale fura mimo wieku błyszczy się lepiej niż niektóre roczne.
To nie jest wina samochodu tylko właściciela, niech wymieni filtr paliwa, świece to będzie mu odpalać....
Cytuj:
Tak na zimę mam alufelgi.. 255/50/19
taki problem ze do mojego auta nie ma stalówek bo hamulce nie pozwala na stalowe felgi.
Hahaha padłem.
Skończ proszę cię fantasto, bo ty takie brednie opowiadasz.....
Jak się chwaliłeś masz xc90 2.4d5 185km z tymi pakietami optycznymi "r-dizajn"
Do xc90 są dostępne dwa zestawy tarcz 300 i 316mm, specjalnie wybrałem ten większy....
Ja w e-klasie mam 310mm i latam na 17"..... A ml'ku 410mm 6 tłoczkowe zaciski i na miękko wchodzą 19, zostawiając nawet trochę luzu.
Porównanie kultury pracy pompodyszla, pompy rotacyjnej i układu common raill.
To jak odpalić starą premiumkę, mana tga d20 i jeszcze obok FH.
Będzie słychać tylko FH.