Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: ocena tarczki
Post Wysłano: 10 kwie 2014, 14:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 10:16
Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000

czy tarczka jest prawidłowo wyrysowana?

Obrazek


Post Wysłano: 10 kwie 2014, 18:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6331
Lokalizacja: Wrocław

za mało żeby ocenić;
1. nie widać w tym powiększeniu, czy nie było jakiś manipulacji,
2. nie można ocenić wypełnienia przez kierowcę,
3. jeżeli chodzi o czas jazdy to jest w sumie 5h5min
4. jeżeli chodzi o pauzy to są 10:15-11:00 pełna lub dzielone 13:10-13:45 i 15:10-16:00,
5. prędkość max do 90km/h więc ujdzie,
6. nie znam przyczyny dlaczego wyjęto tarczkę po 9h i 30min pracy,
7. można przyczepić się do pracy bez przestawiania selektora, ale nie sądzę, aby to mogło być przyczyną ukarania.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 10 kwie 2014, 19:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 10:16
Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000

Cytuj:
za mało żeby ocenić;
1. nie widać w tym powiększeniu, czy nie było jakiś manipulacji,
2. nie można ocenić wypełnienia przez kierowcę,
3. jeżeli chodzi o czas jazdy to jest w sumie 5h5min
4. jeżeli chodzi o pauzy to są 10:15-11:00 pełna lub dzielone 13:10-13:45 i 15:10-16:00,
5. prędkość max do 90km/h więc ujdzie,
6. nie znam przyczyny dlaczego wyjęto tarczkę po 9h i 30min pracy,
7. można przyczepić się do pracy bez przestawiania selektora, ale nie sądzę, aby to mogło być przyczyną ukarania.

Dzięki za odpowiedź.

1. Tarczka normalnie siedziała bez żadnych kombinacji, tak jak fabryka wyprodukowała.
2. specjalnie zamazane, tarczka codziennie o 7 rano wkładana nowa. Przejechane 218 km.
5. pomijam
6. weekend. dalszy czas do poniedziałku na zaświadczeniu.
7. ? przecież przestawiany selektor. jeżdżę na młotkach bo codziennie 2,3 załadunki po 15-20 minut i i rozładunki od kilkunastu minut do kilkudziesięciu, pauza na łóżku i odpoczynki dobowe.

Zaraz dorzuce jedną sytuację która mnie nurtuje, jak znajde tarczę


Post Wysłano: 10 kwie 2014, 19:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
4. jeżeli chodzi o pauzy to są 10:15-11:00 pełna lub dzielone 13:10-13:45
W pierwszym przedziale, wg zapisu z tarczki nie ma żadnej pauzy. Pojawia się dopiero od ~13.15 - 13.45.


Post Wysłano: 10 kwie 2014, 19:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 10:16
Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000

W pierwszej tarcze zgadza się że przerwa od tej 13.15. robiłem dzieloną.


Najbardziej interesuje mnie ta
Obrazek

Pracowałem 5h 40 minut. Jazdy wychodzi mi ponieżej 4,5h. Pomijając brak przestawiania selektora, ta tarczka powinna się kwalifikować do nie ukarania.


Post Wysłano: 11 kwie 2014, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

na pierwszej tarcze brak pauzy po 6 godzinach pracy.
na drugiej brak operowania selektorem, ok. godz.13,35 dziwna kreska na wykresie prędkości.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 11 kwie 2014, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 10:16
Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000

Cytuj:
na pierwszej tarcze brak pauzy po 6 godzinach pracy.
na drugiej brak operowania selektorem, ok. godz.13,35 dziwna kreska na wykresie prędkości.

Na pierwszej tarcze zrobiona przerwa dzielona 15 i 30 minut.
Dlaczego mam robić przerwę po 6 godzinach pracy. Proszę o jakieś rozwinięcie tematu.


Post Wysłano: 12 kwie 2014, 7:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Cytuj:
na pierwszej tarcze brak pauzy po 6 godzinach pracy.
na drugiej brak operowania selektorem, ok. godz.13,35 dziwna kreska na wykresie prędkości.

Na pierwszej tarcze zrobiona przerwa dzielona 15 i 30 minut.
Dlaczego mam robić przerwę po 6 godzinach pracy. Proszę o jakieś rozwinięcie tematu.
poniżej akt prawny.
polecam lekturę przyda się:

http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU ... 879&type=3

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: