Cytuj:
Koło mnie to podskocze zobaczyc.
Cytuj:
4 biegowy automaty ponoć dupy nie urywa, natomiast 5-biegowy już daje radę jako tako.
Czemu raczej 3.0, a nie 4.0? Dużo więcej pali? Mocy widzę, że katalogowo nie ma znacznie więcej, ale też trzeba zwrócić uwagę na charakterystykę silnika. 2jz wolnossący jest ponoć całkiem przyjemny do jazdy.
Ogólnie widzę ambitny plan, na allegro jest jedna sztuka I gen. i to akurat z V8
Moze i nie urywa ale wazne ze wygodny
teraz cos ich malo ale jeszcze miesiąc temu mogłeś wybierać pomiędzy 5szt w kraju. Szkoda tylko ze ceny tak sie różnią bo od 15k do nawet 40tys. I nie wiadomo do konca co jest nie tak. Samochód głównie mnie zauroczyl silnikiem i tym ze jest to japońskie RWD. Przy okazji jest bardzo komfortowy i w porównaniu do Supry o wiele tańszy w zakupie jesli chodzi o wersję z kierownicą po właściwej stronie
części pasują od toyoty soarer (blozniak na rynek japoński i duzo tego w GB), od supry oraz większości Lexusow z tamtych lat a jest ich na prawde niemało
samochód praktycznie bezawaryjny oprócz siadajacego wspomagania i zapiekajacych sie hamulcy. Skóra, klima automatyczna, grzane stołki w pełnej elektryce obydwa z pamięcią ustawień dla kierowcy, kierownica z pamięcią ustawień. ABS i często ASR. Ogólnie plan ambitny i wlasnie ze względu na przetarte ścieżki wolałbym 2jz zamiast v8. Kto wie co mi oddbije i wolnossak bedzie za słaby
Wysłane z mojego HaTeCeka