Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 cze 2014, 14:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2012, 12:57
Posty: 195
Samochód: Scania R500 \8/ TOPLINE
Lokalizacja: NO

Siema. Ostatnio lecieliśmy za 164 480 V8. Miała ona jakiś przełącznik, chodziła albo cicho, normalnie albo przelot i konkretnie ryczała. Na jakiej zasadzie to działa? Przełącznik od normalnego i przelotowego wydechu? Wie ktoś może? Ja powiem szczerze, że się nie orientuje w tym temacie dlatego tu piszę, szukałem coś podobnego, jakiś temat ale nic sensownego nie znalazłem. Jak ktoś ma link do podobnego tematu to prosiłbym o przesłanie. Elegancko by było jak by ktoś opisał to od a do z jak takie coś zrobić. Pozdro. 8)


Post Wysłano: 20 cze 2014, 14:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

exhaust flap na pewno miała coś takiego.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 20 cze 2014, 17:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2012, 12:57
Posty: 195
Samochód: Scania R500 \8/ TOPLINE
Lokalizacja: NO

I na jakiej zasadzie to działa? Jak to idzie zrobić?


Post Wysłano: 20 cze 2014, 17:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Najprościej jak idzie to wytłumaczyć to exhaust flap to "przepustnica" podciśnieniowa(najczęściej) założona na jednej z rur wydechu gdy jest otwarta to auto chodzi głośniej bo spaliny łatwiej wylatują szybciej opuszczają układ, gdy jest zamknięta to spaliny muszą iść jedną rurą przez co wolniej opuszczają układ. Stosuje się to np. w BMW po przekroczeniu 3tyś obr komputer otwiera "przepustnice" i silnik chodzi głośniej i lepiej przyspiesza nic go wtedy nie dławi. W porsche są nawet przyciski do uruchamiania tego ustrojstwa. Jest to po to by auto było cichsze na wolnych obrotach i przy spokojnej jeździe nie przeszkadzało. Jak coś nie jasno napisałem to pisz odpiszę.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 20 cze 2014, 23:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

W BMW to masz regulowana długość przepustnicy bodajże a nie wydechu. Zapewne chodzi o trojnik i spaliny albo ida przez tlumiki i jest cicho albo od razu do końcówki wydechu

Wysłane z mojego HaTeCeka

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 20 cze 2014, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

"długość przepustnicy" :lol: :lol: co to znaczy w BMW w wydechu jak jest 2 rurka to spaliny idą jedną po 3tyś obrotów idą dwoma rurami. Długość przepustnicy co to takiego jedyne co kojarzę to kolektor ssący może mieć klapę, która zmienia jego pojemność przykład silniki seri s.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: