Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 lip 2014, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2012, 21:12
Posty: 196
Samochód: R410
Lokalizacja: Radom/Przysucha

Witam koledzy, w moim LTku pojawił się problem. W ubiegły piątek padła pompa wspomagania Kierownicy. Awaria wywołała również brak wspomagania układu hamulcowego (twardy pedał). Żółtek cały tydzień stał u mechanika, wczoraj wieczorem szeryf przyprowadził go na firmę, ja dziś wsiadam i zauważyłem że siedzę jak na taborecie. Mam pneumatyczny fotel kierowcy z pełnym zakresem regulacji tłumienia i położenia, lecz niestety po ostatniej naprawie przestał być pneumatyczny. Usiadł sobie max w dół i nie wstaje. Przed naprawą wszystko było ok. Teraz pytanie, czy wymiana pompy mogła mieć na to wpływ? Głupie pytanie, ja wiem, ale czy możliwe jest że układ z fotela był jakoś połączony z ową pompą? Fotel ISRI na powietrze, w swojej podstawie i sterowaniu identyczny jaki jeszcze niedawno mój ojciec miał w Magnumce dziś próbowałem go uruchomić, szukałem czegokolwiek, myślałem że może jest tam jakiś zaworek od podciśnienia jakiegoś czy coś, szlag mnie trafił i dałem spokój. Człowiek po technikum mechanicznym niby ale jednak gubi się czasami, proszę o pomoc.... pozdrawiam i dzięki za odpowiedź :)

_________________
Nie spać, zwiedzać zapier......


Post Wysłano: 25 lip 2014, 22:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

A ten fotel nie jest czasem na sprężynie? Skąd powietrze w lt.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 26 lip 2014, 9:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2012, 21:12
Posty: 196
Samochód: R410
Lokalizacja: Radom/Przysucha

Jak widać po jego zachowaniu nie jest. Gdyby był na sprężynie nie "przyssał" by się do podłogi tylko pracowałby cały czas.

_________________
Nie spać, zwiedzać zapier......


Post Wysłano: 26 lip 2014, 11:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Sprawdź czy nie jest zablokowany kojarzę ze w sprinterze miałem coś takiego że szło ustawić fotel na stałe.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 26 lip 2014, 13:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2012, 21:12
Posty: 196
Samochód: R410
Lokalizacja: Radom/Przysucha

W poniedziałek sprawdzę. Tylko od tak sam by usiadł i się zablokował....? Dziwne.....

_________________
Nie spać, zwiedzać zapier......


Post Wysłano: 26 lip 2014, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2010, 18:49
Posty: 41
GG: 0

Na 99% nie masz pneumatycznego tylko zwykły sprężynowy, bo jak ktoś wcześniej wspomniał skąd powietrze. Co do zablokowania, jest taka opcja pozwalająca zablokować fotel w najniższej pozycji. Na gumie na wprost kierownicy powinieneś mieć czerwoną rączkę, albo sam czarny pręt bez czerwonej nakładki. Usiądź na fotelu, żeby był dociśnięty, przekręć w prawo lub lewo (już nie pamiętam bo nie mam sprintera) i blokada się zwolni i będziesz się dalej cieszył fotelem z amortyzacją 8)


Post Wysłano: 27 lip 2014, 10:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2012, 21:12
Posty: 196
Samochód: R410
Lokalizacja: Radom/Przysucha

Tak, jest tam taki czerwony dzyndzel :) O blokadzie takowej nie wiedziałem. Próbowałem go tam uruchomić ale ni diabła.... pobawię się jeszcze w Poniedziałek. Przynajmniej wiem za co się zabrać :) Dzięki za pomoc!! :)

_________________
Nie spać, zwiedzać zapier......


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: