Rejestracja:17 maja 2014, 20:40 Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji
Witam
Mam taki problem w mojej Premiumce 400 rok 2000, przyjechałem z trasy w poniedziałek i wszystko było ok i idę zapalić fure we wtorek a tu siwy dym i auta nie widać, po chwili na wolnych obrotach auto sie ustabilizowało i nie kopciło lecz jak mu dam gazu to tak przy 1200 obrotów kopci jak stary liaz czy kamaz i się szarpie nie równo pracuje, nie wiem co mam o tym sądzić jestem bezsilny prosze o pomoc!!!!
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Olej trzyma się w poziomie? Nie ubywa, nie przybywa?
Płyn tak samo ?
Zasilanie powietrzem jest ok ?
Zasilanie paliwem, filtry, odstojnik, zapowietrzanie ?
Jak sprawdzisz to, to zobacz jeszcze klape hamulca górskiego. A potem będziemy wyjmowac regulator.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:17 maja 2014, 20:40 Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji
Ok a więc od poczatku.
Wody przez 1000 km nie ubyło ani grama oleju nie jestem w stanie stwierdzić. Autko posiadam od tygodnia i tu bul tego co sie robi.
Ale uwaga jest chyba światełko w tunelu oraz diagnoza odkręciłem filtry paliwa które zreszta chyba nie były wymieniane od wieków wylałem zawartość do pojemniczka i co widze? i oczom nie wierze normalnie czarne złoto tzn paliwo koloru ciemnego jak kawa wręcz mentne nawet, na górnej czesci filtra tak jakby sadza, a teraz patrze do baku wyciągam część paliwa wężem i co no i to samo paliwo koloru ciemnego poprostu szok.
Dodam jeszcze ze owym samochdem przejechałem w sumie 1000 km tankowałem na stacjach koncernowych nie u kowalskiego.
Musle że poprzedni właściciel lał byle co i pożądne paliwko wypłukało zbiornik paliwa.
i pytanie następne czym umyć wypłukać zbiornik paliwa z tego syfu.
Dokladnie wyplukac będzie ciężko, nafta dobrze rozpuszcza takie syfy.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:17 maja 2014, 20:40 Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji
Tak wiem że oze byc cieżko że to z biegiem czasu samo sie wypłucze ale czy to jest lub może być przyczyna mojego problemu, i jeszcze jedno czy [przez ten syf nie uległa uszkodzeniu pompa i wtryskiwacze
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:17 maja 2014, 20:40 Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji
A więc tak wyyczysciłem zbiornik paliwa i ok wymieniłem filtry i też ok
Ale mam też inny problem tj odpaliłem auto z kanistra 5l i moment czarny syf i tak 4 razy i to samo, co mam dalej robić auto mniej kopci teraz lekko na szaro i niebiesko, czy jest cos przy pompie do wyczyszczenia, czy może też pompa siadła i ciągnie olej z silnika bo w ropie zaobserwowałem smugi oleju opadające na dół prosze o porade co robić dalej. Mam pompe wyciągać w celu wymiany simeringa???
Olej może ciągnąć przez pompke mechaniczna przykrecona na 3 śruby do boku pompy.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:17 maja 2014, 20:40 Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji
dobra a wiec tak zdemontowałem pompke wraz z odstojnikem weykręciłem iglice popychacz i gdzie ma byc ten oring tam nic kurka niema tylko sprężyna dwie podkłADKI oraz tłoczek na gwincie jest miejsce na oring ale nie ma nic prosze o info
Ok wyciągnełem popychacz ten grzybek i tam jest oring koloru zielonego, cała ta sprężyna co pracuje w on jest cała w oleju czyli oring puszcza z tego co widze mam nadzieje ze to jest to!!??
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Zdejmij przelew z wtryskiwaczy, i sprawdź czy to czasem nie tam się miesza ropa z olejem.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 48 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę