Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 wrz 2014, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Witam ponownie :)
Od kilku dni borykam się z spadkiem mocy i kopceniem na czarno/niebiesko w Manie 15-232 M90 ECO-TECH :lol: silnik 6-cio cylindrowy zwykła pompa rzędowa,przebieg 602tys km.
Ostatnio wziąłem trochę cięży ładunek podczas upałów (8T. Ład 7,5T)i od tamtego czasu ciężko coś manek idzie.Pojawiły się też małe wycieki na łączeniu kolektora wydechowego z głowicami oprócz pierwszej komory (licząc od wentylatora). Co do kopcenia to w niewielkich ilościach kopcił na niebiesko na zimnym silniku i przy przegazówie,teraz kopci na czarno. .Mechanik stwierdził ze leją wtryski,więc zamówiłem nowe końcówki bosh ''made in china'' tylko takie teraz niby są dostępne.Na sprawdzaniu okazało się ze końcówki okej tylko ciśnienie spadło o 10-15 stopni(więc chińskie oddałem,moje made in Brazil).Sprawdzona pompa wtryskowa ustawiona na 14 stopni,luz zaworowy,filtry wymienione,sprężarka już zaczyna chlapać olejem wiec do roboty.
Zostały pierścienie ?Jutro będzie sprawdzana kompresja.B.Proszę o jakieś rady,wskazówki.


Post Wysłano: 05 wrz 2014, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

to może sprawdź jeszcze intercoler na szczelność.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 05 wrz 2014, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Intercorer jest trochę zapocony olejem w prawym i lewym dolnym rogu.Jak to sprawdzić dokładnie ?
Powietrzem ?

A jak jest z odmą ? po odkręcaniu wylał mi się olej z odmy,to normalne?


Post Wysłano: 06 wrz 2014, 17:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Intercorer jest trochę zapocony olejem w prawym i lewym dolnym rogu.Jak to sprawdzić dokładnie ?
Powietrzem ?

A jak jest z odmą ? po odkręcaniu wylał mi się olej z odmy,to normalne?
nawet jak sprawdzisz to co ci to da?
jeżeli intercoler jest zapocony olejem to jest dziurawy i na dodatek turbina jest słaba.
jak to naprawisz to pewnie wszystko wróci do normy.
w odmie może być trochę oleju.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 18 wrz 2014, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Intercooler zamówiony, ma dziurkę wielkości igły na rogu.
Kompresja 29,50 wzwyż.
Po dokładnym wyczyszczeniu i ustawieniu wtrysków zyskał na mocy.

Dzięki zainteresowanie :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 60 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: