Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jak na obrazku w tej pozycji pokrętło na 12 wyłączony reduktor, pokrętło w lewo pierwsza pozycja włączony reduktor następnie tak jak na obrazkach po kolei załączane blokady miedzy osiowe a na końcu w samych mostach.
W prawo załączanie blokad bez reduktora
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Tak ten drugi od lewej jest od włączania pompy od wywrotu. pompę włączasz na włączonym sprzęgle
pierwszy to wyłączanie automatycznego hamulca górskiego.
trzeci nie widać na zdjęciu
czwarty ręczne włączanie centralnego smarowania
piaty elektryczne podnoszenie kabiny
6 test świateł. włączasz i ciągniesz wajchę od długich i wychodzisz na zewnątrz sprawdzić czy się wszystkie światła świecą, automatycznie włączają się po kolei wszystkie światła
Rejestracja:29 gru 2014, 18:09 Posty: 8
Samochód: man
wielkie dzięki jak będziesz kiedyś w Szczecinku to masz czteropaczka
"Tak ten drugi od lewej jest od włączania pompy od wywrotu. pompę włączasz na włączonym sprzęgle"
Wciskam sprzegło , włączam pompe (drugi od lewej) , puszczam sprzegło i zaczynam operowac galka po lewej stronie razem z gazem .? Czy mam miec ciagle wcisniete sprzeglo? ! Przepraszam za moje pytania ale nigdy z tym nie mialem stycznosci .
wielkie dzięki jak będziesz kiedyś w Szczecinku to masz czteropaczka
"Tak ten drugi od lewej jest od włączania pompy od wywrotu. pompę włączasz na włączonym sprzęgle"
Wciskam sprzegło , włączam pompe (drugi od lewej) , puszczam sprzegło i zaczynam operowac galka po lewej stronie razem z gazem .? Czy mam miec ciagle wcisniete sprzeglo? ! Przepraszam za moje pytania ale nigdy z tym nie mialem stycznosci .
Tak. Wciskasz sprzęgło, włączasz pompę przez przycisk i puszczasz sprzęgło. Na desce rozdzielczej powinna zapalić się podobna kontrolka co na klawiszu. Jak chcesz rozłączyć to robisz to samo. Nie powinno się utrzymywać wysokich obrotów ani też jeździć z włączoną pompą. Jeżeli chcesz zwiększyć obroty pompy to można to robić przez tempomat.
Do czego służy przycisk nad włącznikiem świateł awaryjnych?
To jest automatyczne hamowanie górskim i retarderem. Jak masz to włączone to jak zjeżdżasz z górki i np. masz 60km/h i 2x naciśniesz pedał hamulca to retarder automatycznie będzie próbował utrzymać tą prędkość hamując z odpowiednią siłą. W TGA tak jest.
Tak samo śmiałem się z Twojego postu,przycisk od włączenia hamulca dodatkowego gdy wciśniemy pedał hamulca jest zupełnie inny jest na panelu od sterowania nawiewami itp. Na tym wyraźnie widać piktogram "ssania" (jak byś był dalej taki zabawny to stare auta miały takie coś...) Wątpię że ten przycisk jest związany z jakim kolwiek hamulcem...
Tak samo śmiałem się z Twojego postu,przycisk od włączenia hamulca dodatkowego gdy wciśniemy pedał hamulca jest zupełnie inny jest na panelu od sterowania nawiewami itp. Na tym wyraźnie widać piktogram "ssania" (jak byś był dalej taki zabawny to stare auta miały takie coś...) Wątpię że ten przycisk jest związany z jakim kolwiek hamulcem...
Aha,
Ani ja dobrze nie odpowiedziałem ani Ty. Chociaż ja byłem bliżej. Ale z tym potrzymaniem gazu to dowaliłeś. Po jakiego grzyba w takim nowoczesnym TGX przycisk ssania? Przecież komputer sam dobiera sobie odpowiednią dawkę paliwa, na biegu jałowym, biorąc pod uwagę dane z pierdyliarda czujników między innymi też temperatury zewnętrznej.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 27 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę