Autor
Wiadomość
Tytuł: Man instrukcja
Post Wysłano: 29 gru 2014, 18:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2014, 18:09
Posty: 8
Samochód: man

Witam proszę o pomoc najlepiej wywrotowców :) Czy ktoś wie do czego służą przyciski które są poniżej na fotce :
https://lh3.googleusercontent.com/-fbtW ... C_0098.JPG


https://plus.google.com/photos/10483444 ... 6145719296

Prosze o pomoc ! szkoda ze nie można wkleić normalnie fotek żeby były widoczne


Post Wysłano: 29 gru 2014, 18:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jak na obrazku w tej pozycji pokrętło na 12 wyłączony reduktor, pokrętło w lewo pierwsza pozycja włączony reduktor następnie tak jak na obrazkach po kolei załączane blokady miedzy osiowe a na końcu w samych mostach.
W prawo załączanie blokad bez reduktora

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 gru 2014, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2014, 18:09
Posty: 8
Samochód: man

Bardzo dziękuje . A co do następnej fotki to należy włączyć drugi przycisk od lewej żeby uruchomić kiper ? bo zauważyłem że tak bylo robione ?


Post Wysłano: 29 gru 2014, 20:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Druga fotka nie działa

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 gru 2014, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2014, 18:09
Posty: 8
Samochód: man

https://plus.google.com/u/0/ oto fotka mam nadzieje ze już działa


Post Wysłano: 29 gru 2014, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Dalej nie działa :]

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 gru 2014, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2014, 18:09
Posty: 8
Samochód: man

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 509fb.html teraz chyba już będzie :) chodzi mi o drugi przycisk od lewej


Post Wysłano: 29 gru 2014, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2014, 18:09
Posty: 8
Samochód: man

Cytuj:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 509fb.html teraz chyba już będzie :) chodzi mi o drugi przycisk od lewej
Oczywiscie jezeli chodzi o pozostale to tez nie wiem do czego sluza :(


Post Wysłano: 29 gru 2014, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tak ten drugi od lewej jest od włączania pompy od wywrotu. pompę włączasz na włączonym sprzęgle
pierwszy to wyłączanie automatycznego hamulca górskiego.
trzeci nie widać na zdjęciu
czwarty ręczne włączanie centralnego smarowania
piaty elektryczne podnoszenie kabiny
6 test świateł. włączasz i ciągniesz wajchę od długich i wychodzisz na zewnątrz sprawdzić czy się wszystkie światła świecą, automatycznie włączają się po kolei wszystkie światła

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 gru 2014, 22:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2014, 18:09
Posty: 8
Samochód: man

wielkie dzięki jak będziesz kiedyś w Szczecinku to masz czteropaczka :) :)


"Tak ten drugi od lewej jest od włączania pompy od wywrotu. pompę włączasz na włączonym sprzęgle"
Wciskam sprzegło , włączam pompe (drugi od lewej) , puszczam sprzegło i zaczynam operowac galka po lewej stronie razem z gazem .? Czy mam miec ciagle wcisniete sprzeglo? ! Przepraszam za moje pytania ale nigdy z tym nie mialem stycznosci .


Post Wysłano: 29 gru 2014, 22:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
wielkie dzięki jak będziesz kiedyś w Szczecinku to masz czteropaczka :) :)


"Tak ten drugi od lewej jest od włączania pompy od wywrotu. pompę włączasz na włączonym sprzęgle"
Wciskam sprzegło , włączam pompe (drugi od lewej) , puszczam sprzegło i zaczynam operowac galka po lewej stronie razem z gazem .? Czy mam miec ciagle wcisniete sprzeglo? ! Przepraszam za moje pytania ale nigdy z tym nie mialem stycznosci .
Tak. Wciskasz sprzęgło, włączasz pompę przez przycisk i puszczasz sprzęgło. Na desce rozdzielczej powinna zapalić się podobna kontrolka co na klawiszu. Jak chcesz rozłączyć to robisz to samo. Nie powinno się utrzymywać wysokich obrotów ani też jeździć z włączoną pompą. Jeżeli chcesz zwiększyć obroty pompy to można to robić przez tempomat.


Post Wysłano: 30 gru 2014, 2:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2014, 18:09
Posty: 8
Samochód: man

Dziękuje panowie za odpowiedzi :)


Post Wysłano: 07 sty 2015, 18:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Do czego służy przycisk nad włącznikiem świateł awaryjnych?
Obrazek

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 07 sty 2015, 18:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Włącznik tempomatu/ogranicznika prędkości? Masz przyciski na kierownicy?


Post Wysłano: 07 sty 2015, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Nie, tu jest zwykła kierownica. Tempomat jest w manetce.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 07 sty 2015, 19:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Podciągnięcie obrotów na postoju ? Przemek wydaje mi się że to jest tak jak w naszych czy Waszych,przycisk "+" na kierownicy albo jak w Reno "R+"


Post Wysłano: 07 sty 2015, 19:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
Do czego służy przycisk nad włącznikiem świateł awaryjnych?
Obrazek
To jest automatyczne hamowanie górskim i retarderem. Jak masz to włączone to jak zjeżdżasz z górki i np. masz 60km/h i 2x naciśniesz pedał hamulca to retarder automatycznie będzie próbował utrzymać tą prędkość hamując z odpowiednią siłą. W TGA tak jest.

Cytuj:
Podciągnięcie obrotów na postoju ?
:lol: :lol: :lol:
Do tego służy przełącznik od tempomatu.


Post Wysłano: 07 sty 2015, 20:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Tak samo śmiałem się z Twojego postu,przycisk od włączenia hamulca dodatkowego gdy wciśniemy pedał hamulca jest zupełnie inny jest na panelu od sterowania nawiewami itp. Na tym wyraźnie widać piktogram "ssania" (jak byś był dalej taki zabawny to stare auta miały takie coś...) Wątpię że ten przycisk jest związany z jakim kolwiek hamulcem...

Aha, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Post Wysłano: 07 sty 2015, 20:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

To nie jest automatyczne hamowanie retarderem, oddzielny włącznik jest na dole, przy panelu klimatyzacji.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 07 sty 2015, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
Tak samo śmiałem się z Twojego postu,przycisk od włączenia hamulca dodatkowego gdy wciśniemy pedał hamulca jest zupełnie inny jest na panelu od sterowania nawiewami itp. Na tym wyraźnie widać piktogram "ssania" (jak byś był dalej taki zabawny to stare auta miały takie coś...) Wątpię że ten przycisk jest związany z jakim kolwiek hamulcem...

Aha, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ani ja dobrze nie odpowiedziałem ani Ty. Chociaż ja byłem bliżej. Ale z tym potrzymaniem gazu to dowaliłeś. Po jakiego grzyba w takim nowoczesnym TGX przycisk ssania? Przecież komputer sam dobiera sobie odpowiednią dawkę paliwa, na biegu jałowym, biorąc pod uwagę dane z pierdyliarda czujników między innymi też temperatury zewnętrznej.

Odpowiedz na pytanie znajduje się w tym temacie:
viewtopic.php?f=93&t=38324


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: