Znowu problem z TGLem Kręci, ale nie odpala. Na wyświetlaczu tylko jeden błąd:
EDC 03754-09
Nie znalazłem go w swojej rozpisce, a w internecie jakieś szczątkowe informacje na rosyjskich stronach. Ktoś wie co on oznacza?
Rejestracja:11 maja 2013, 21:49 Posty: 59
Samochód: Renault Magnum/MAN TGA
Kolego w zeszłą zime miałem problem z tym samym błędem i skończyło się wymaną wtrysków.
Spróbuj jeszcze zdjąc rurę łączącą filtr powietrza z korektorem i przy odpalaniu psikaj tam plaka, jeżeli odpali to wyjmij wtryski i daj na sprawdzenie
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ehh co za dziadostwo sprzedają :E Auto od miesiąca w Polsce nie było, cały czas kręci się po zachodzie. Po godzinie kręcenia i pompowania odpaliło i chodzi normalnie. Ale jak ktoś ma ten kod błędu w swoich zbiorach to proszę o podanie - dopiszę do swoich żeby wiedzieć na przyszłość.
Rejestracja:11 maja 2013, 21:49 Posty: 59
Samochód: Renault Magnum/MAN TGA
Kolego to jak Ci pisałem, miałem ten sam błąd samochód odpalał, ale jak stał dłużej to już trzeba było długo długo kręcić albo plak. Potem okazało sie że nie trzymał ciśnienia w układzie paliwowym.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
SPN 3754 INJECTOR OUTPUT STAGE MONITORING/WATCHDOG MONITORING
Fault display: Central fault lamp flashes red whilst driving and when stationary (priority 1)
Monitoring strategy: Monitoring of output stages
Effect of fault: Engine stops / engine start not possible
Cause of fault: At least one injector output stage cannot be shut off by the monitoring routine
Refer to the diagrams for the vehicle in question
Testing Measurement Correcting the fault
EDC control unit --- Renew control unit (only after consultation with
the department responsible)
Po odłączeniu klemy na chwilę auto odpalało kilkanaście razy i znowu był problem. Winny okazał się sterownik silnika. Po wymianie na inny wszystko w tej kwestii ok. Ale niestety długo się nie cieszyliśmy. Auto dojechało do Berlina, błąd EDC i chmura czarnego dymu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błędu nie ma, ale kopci raz na szaro, raz na czarno, mocy nie ma. Po prostu KABARET
Znalazł ktoś odpowiedź na tą usterkę? Mam auto we francji po regeneracji wtryskiwaczy i dalej zapala się błąd 03754-09 i auto nie chce odpalać, proszę o pomoc.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 20 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę