Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Polska-Francja
Post Wysłano: 01 lut 2015, 13:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2014, 15:40
Posty: 7

Witam, pierwszy raz jade do Paryża i mam szybkie pytanie czy na tej trasie nie ma żadnych ograniczeń dla ciężarówek ?
https://www.google.pl/maps/dir/Be%C5%82 ... 960943!3e0


Post Wysłano: 01 lut 2015, 13:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

IMHO z Bełchatowa szybciej będzie DK8 na Wieluń i w Walichnowach na S8. Dalej S8>AOW>A4>A18>Olszyna.
Widzę że Francję chcesz jechać N2, pierwsza większa miejscowość Maubege jak dojedziesz do pierwszego większego skrzyżowania/ronda to kręcisz w prawo i dojedziesz do obwodnicy. Dalej to praktycznie cały czas ogień aż pod Paryż do lotniska de'Gaullea.
Niemcy, Beneluxy to nawet nie ma co tłumaczyć.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 01 lut 2015, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Nasza była firma kilka razy jechała z Wrocławia do Paryża. Po testach okazało się że bardziej opłaca się autostradą jechać niż N2. Przy 22t na plecach spalanie kosmos na tym odcinku a i czasu w plecy.

/by papatalk

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 01 lut 2015, 15:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Ja woziłem AGD to paliwowo było OK.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 01 lut 2015, 15:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Ryftrans jeździł zawsze na Strasbourg i później N4.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 01 lut 2015, 21:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2010, 16:55
Posty: 276
GG: 0
Samochód: laguna

Najbardziej prosta i bez górek to z Venlo na Antwerpie dalej Lille i Paryż ale gdy musisz omijać autostrad to N2 lecz jest tam parę górek i dużo rond . Norma wzrasta jeśli takowa posiadasz.


Post Wysłano: 01 lut 2015, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
Norma wzrasta jeśli takowa posiadasz.
Raczej średnia, bo norma powinna być ustalona na pewnym poziomie jeśli już.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 01 lut 2015, 23:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2014, 15:40
Posty: 7

Panowie dziękuje za podpowiedzi, mam nadzieje ze jakoś dojadę. Rozładunek na czwartek więc bez pośpiechu.


Post Wysłano: 02 lut 2015, 18:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2010, 16:55
Posty: 276
GG: 0
Samochód: laguna

Cytuj:
Cytuj:
Norma wzrasta jeśli takowa posiadasz.
Raczej średnia, bo norma powinna być ustalona na pewnym poziomie jeśli już.

oczywiście żę tak,ale są firmy co mają swoje normy od pustego auta plus od tony i na takiej drodze na N2 nie utrzymasz tej normy.

ps.

A co powiecie o normie na ogrzewanie postojowe? bo tez takie są


Post Wysłano: 03 lut 2015, 20:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

U mojego poprzedniego bossa, nawet w przypadku załadunku w Radomsku czy Wrocławiu pedałowało się na Olszynę i Niemcy "górą". Ja latałem na Venlo, Maastricht, Mons i autostradą do samego Paryża. Koleżka zawsze z Venlo na Antwerpie i Lille. Moja i jego trasa różniła się dosłownie 10 km i 5 euro drożej wychodziło u niego przez Francję. Jazdy dołem Niemiec szef raczej unikał, płacz-paliwowy po każdym takim przejeździe.

W przypadku dużej wagi jazda dołem to katorga, chociaż patrząc na to z innej perspektywy to co się "leci górą" i ma być szybciej, można w mig stracić w korku na A2. :lol: :lol:
Także wszystko chvj jak śpiewał klasyk. :!:


Post Wysłano: 03 lut 2015, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Ja to zawsze do Paryża jeździłem we Wąchocku w prawo i cały czas prosto.
:wink:

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: