Zamierzam zakupić ciągnik do jazdy z wanną na miejscu w mieście. Biore pod uwage roczniki 2005-2008r (ograniczenia budżetowe). Co wziąśc pod uwage przy zakupie, cześć terenu po którym bedę jeżdzic to droga płytowa dość nierówna. Jakie wybrac tylne zawieszenie piórowo-pneumat czy same pneum., uwagi na temat pękniecia ram w poszczególnych ciągnikach, jaki silnik itp, czy skupic sie na automacie który według wielu jest mocniejsza skrzynią . Bede wdzięczny za uwagi które na pewno okażą się cenne. Jakijest koszt montaż hydrauliki do podnoszenia.
Kup Premiumke 440dxi euro 3 po kraju jako euro 4. Pod patelnie w koło komina starczy a i w kraj pojedziesz bez obaw.
ten model tez rozwazam, jednak słyszałem (nie lubie tego okreslenia), że jedna z niewielu wad to delikatna rama i lubi pękac, a tak jak pisałem teren dojazdu jest troche hardkorowy,
Kup Premiumke 440dxi euro 3 po kraju jako euro 4. Pod patelnie w koło komina starczy a i w kraj pojedziesz bez obaw.
ten model tez rozwazam, jednak słyszałem (nie lubie tego okreslenia), że jedna z niewielu wad to delikatna rama i lubi pękac, a tak jak pisałem teren dojazdu jest troche hardkorowy,
Słyszeć a widzieć to różnica. W Scaniach także pękają ramy.
Premium Dxi. Pod patelnię nie ma lepszego auta. Z tymi ramami to pojęcie względne.Zobacz ile tego jeździ pod patelniami. Jeśli będziesz jeździł jak człowiek to nic nie pęknie, a jak będziesz szarżował z ułańską fantazją po bezdrożach to wszystko połamiesz. Jako przykład podam Ci że jedna duża firma u mnie przesiada się z chińczyków na nowe Premiumki z ww. względów. Kabina jako taka jest, Euro4 jest, pali mało i sam ciągnik nawet z kabiną w "globie" jest lekki co przy wywrotce ma dość istotne znaczenie. A jeśli coś starszego to tak jak wyżej kolega pisał: Scania 124/400 lub 420. Nie do zdarcia auto
Premium Dxi. Pod patelnię nie ma lepszego auta. Z tymi ramami to pojęcie względne.Zobacz ile tego jeździ pod patelniami. Jeśli będziesz jeździł jak człowiek to nic nie pęknie, a jak będziesz szarżował z ułańską fantazją po bezdrożach to wszystko połamiesz. Jako przykład podam Ci że jedna duża firma u mnie przesiada się z chińczyków na nowe Premiumki z ww. względów. Kabina jako taka jest, Euro4 jest, pali mało i sam ciągnik nawet z kabiną w "globie" jest lekki co przy wywrotce ma dość istotne znaczenie. A jeśli coś starszego to tak jak wyżej kolega pisał: Scania 124/400 lub 420. Nie do zdarcia auto
A przy dobrym chracie to i Espanie obleci
_________________ Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)
Konia jeszcze nie kupiłem, ale mam ofertę na Premium Lander 450DXi z 2007 roku z pełna hydrauliką, jeżdząca do tej pory z wanną Kraj-Niemcy. Jakie sa wasze opinie na temat wersji Lander, tzn konkretnie spalanie, układ zwolnic z tyłu i jego awaryjność itd, czy jest bardzie wzmocniona rama z tyłu. Pytam bo podjazd pod załadunek mam dość uciążliwy, droga z dziurami, nie równa itd. Będę wdzięczny za opinie.
Kupiłem Premium 450DXI w automacie rok 2008, przywiozlem z Francji, serwisowana od początku do końca w ASO. Aktualnie jeżdzi z wanną 54m, na razie jest dobrze. W razie czego będe w kontakcie. Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 21 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę