Rejestracja:13 maja 2009, 21:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
Witam
Chodzi o Man-a TGL 7.150 , przebieg 200 tys. 2007r. robie nim raczej krotnie trasy max 50 km w jedna strone,caly dzien max.200 km. po przejechaniu tych 50 km most jest goracy az nie mozna dotknac "slychac jak rozgrzana stal pyka jak stygnie" z zaladunkiem zazwyczaj auto przeladowane.
Sprawdzalem stan oleju jest OK, chodz musialbym go juz okresowo wymienic,pol roku temu pekl mi resor ,mialem tylko jedno pioru z tylu,dolozylem drugie, auto na wysokosc jest takie same ,po zaladunku nie obniza sie tak jak z jednym piorem,czy to moze byc powod ze przy obciazonym,nadobciazonym ! ?
gdy wzmacnialem ,wymienialem pioro ,oczywiscie musialem grzac ostro strzemiona aby puscily ,moglem uszkodzic cos w moscie,jakies lozysko,mogl sie zrobic smar z oleju i nie ma smarowania??
(uszkodzilem np. czujnik abs,przepalilem izolacje kabla i nie dziala abs,musze wymienic czujnik)
nie slychac w moscie nie pokojacyh oglosow,auto zachowuje sie normalnie tylko czasami troche smierdzi wlasnie w okolicach tylego mostu i te grzanie,na krotszych dystansach i min.ciezarem tak sie nie grzeje,moze nie zdazy!
Prosze o jakies wskazowki bo nie wiem od czego zaczac i gdzie grzebac ??
jak uczy mnie doświadczenie, jeżeli coś w aucie jest nie tak, trzeba się zastanowić gdzie ja wcześniej wkładałem łapki.
czy czasem nie zmieniłeś rozmiaru opon na większy obwód?
drugie: jeżeli most się grzeje, to są jakieś opory, ale jakie?
wał daje moment obrotowy, ale coś go hamuje.
hamulce lub łożyska albo niewłaściwe przełożenie (patrz wyżej).
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Cytuj:
Prosze o jakies wskazowki bo nie wiem od czego zaczac i gdzie grzebac ??
Zacznij od ładowania w ramach DMC bo sam zarzynasz auto a potem szukasz przyczyny, jazda w cyklu miejskim to dla ukladu napedowego wysilek ogromny w porownaniu do jazdy autostradowej i mimo takiego przebiegu w cyklu miejskim to troche za wczesnie na jakiekolwiek zuzycia w moscie
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Wiesz, że masz olej do wymiany, to zadajesz pytanie na forum. Wymień olej na zgodny ze specyfikacja.
A czasem wał, gdy auto zostało podniesione nie jest w jakiejś dziwnej pozycji ? Napiera na flansze, która grzeje łożysko.
Czy auto kupiłeś na tych oponach, które są na aucie?
Sprawdź czy pochwa mostu jest bardziej gorąca, od miejsca bliżej piast.
Najlepiej to sprzedaj i kup auto 12tonowe.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:13 maja 2009, 21:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
kupiłem termometr laserowy , najwyzsza temperatura była przy tarczach hamulcowych, tarcze noo nie były najświeższe bo od nowości , niby nie dużo przejechane 225tys jakieś ale na krótkich odcinkach, dużo hamowania, teraz nowe hamulce jest lepiej , olej też wymieniłem a był czysty bez opiłków itp. i od nowości
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę