Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 10 z 11 [ Posty: 204 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 11 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 lip 2015, 12:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 cze 2013, 22:42
Posty: 104

Problem aktualnie znikł mam nadzieję że była to tylko wina wilgoci. Dzięki zola1217 za informację odnośnie kosztów. Bardzo ładne Premium.Pozdrawiam i życzę bezawaryjności.


Post Wysłano: 29 lip 2015, 10:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sty 2014, 21:24
Posty: 177
GG: 4476957
Samochód: Scania R450 Streamline
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Czas coś odświeżyć, tak jak rozmawialiśmy jakiś czas temu grill poszedł na czarno ku mojej ucieszę :), i to byłaby największa wizualna zmiana. Jeżeli chodzi o mniejsze zmiany widoczne gołym okiem to było by tak obrysówki w osłony międzyosiowe, wymiana firanek, nareszcie zakupiłem długo szukane pokrowce na fotele, wymiana cb na starego dobrego alana 28 plus gruszka czerwony diabeł która dla mnie jest przereklamowana i już wymieniona na mojego żółtego faruna, no i zmiana tabliczki stara była już bardzo zmęczona i wysłużona. Dodatkowo ku uciesze ruchu anty stikera on też znikł choć akcenty zostały :P.
No i tyle zmian kółka nadal się kręcą pod kiprem na blacie jest coś koło 685 tkm. Za niedługo zawieszenie kabiny będę robił bo padło, i prawdopodobnie zakup regenerowanej podstawy osuszacza było strzałem w kolano, niby wszystko działa ale wody nie spuszcza.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dziękuje wszystkim obecnym na zlocie forumowiczom za podejście pogadanie i ogólnie zajebist**** atmosferę :)

_________________
GG 4476957
Żyj długo, intensywnie i wiecznie podążaj za własnym sercem !


Post Wysłano: 29 lip 2015, 10:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Ładnie to wyszło :) ja podstawę kupiłem w serwisie rok temu za 3000 ale jak widać dobrze zrobiłem. Powodzenia ;)


Post Wysłano: 29 lip 2015, 14:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Podszedłem przedstawić się do Ciebie do kabiny, nie wiem czy pamiętasz :p

Auto fajne, brakuje jeszcze tylko ciemnych lamp i byłoby już na prawdę spoko. Powodzenia :)


Post Wysłano: 05 sie 2015, 16:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sty 2014, 21:24
Posty: 177
GG: 4476957
Samochód: Scania R450 Streamline
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Hejka mam pytanko z dziedziny technicznej odnośnie mojego sprzętu, mianowicie nadal tkwię w temacie pneumatyki. Po ostatnich problemach z nabijaniem powietrza został wymieniony APM, niby wszystko było ok ale zaistniały takie niuanse jak długo spuszczające powietrze po wyłączeniu silnika, do tego cholerny zawór nie spuszcza wody po rozkręceniu wkładu pełno wody (czynność wykonana kilkukrotnie). Po telefonie do gościa od regeneracji wyszło że APM jest sprawny ale pada sprężarka. I tutaj moje pytanie, czy jedno z drugim ma coś wspólnego? Jakie objawy wskazują na padającą sprężarkę? Dodam iż nie ma żadnych błędów na komputerze, sprężarka nie pracuje głośniej nie wydaje dziwnych dźwięków i tempo pompowania powietrza moim zdaniem nie uległo zmianie odkąd jeżdżę tym autem. I co gorsza podobno APM znowu będzie do wymiany bo ponownie uszkodziła go sprężarka, czy może być to prawdą?

_________________
GG 4476957
Żyj długo, intensywnie i wiecznie podążaj za własnym sercem !


Post Wysłano: 05 sie 2015, 16:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Nie wiem jak z wodą, ale padająca sprężarka przede wszystkim pluje olejem.


Post Wysłano: 05 sie 2015, 17:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

U mnie w tej białej jak padł APM pociągnął za sobą sprężarkę. Z tego co zrozumiałem jedno steruje drugim. Jeśli APM padł to możliwe, że sprężarka dostawała złe sygnały i coś gdzieś w niej siadło. Pamiętaj, że AMP to urządzenie pneumatyczno elektroniczne. Jeśli gość regeneruje Ci tylko część mechaniczną a elektroniki nie to nigdy nie dojdziesz do ładu bo to ona za wszystko odpowiada.


Post Wysłano: 09 sie 2015, 14:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sty 2014, 21:24
Posty: 177
GG: 4476957
Samochód: Scania R450 Streamline
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Cytuj:
U mnie w tej białej jak padł APM pociągnął za sobą sprężarkę. Z tego co zrozumiałem jedno steruje drugim. Jeśli APM padł to możliwe, że sprężarka dostawała złe sygnały i coś gdzieś w niej siadło. Pamiętaj, że AMP to urządzenie pneumatyczno elektroniczne. Jeśli gość regeneruje Ci tylko część mechaniczną a elektroniki nie to nigdy nie dojdziesz do ładu bo to ona za wszystko odpowiada.
Dokładnie to samo powiedzieli mi ludzie od regeneracji, więc APM wymiana na gwarancji a sprężarkę tradycyjnie oszczędnym sposobem do regeneracji :), dwa dni i autko poskładane nawet dzisiaj już pod kombajnem walczyła dzielnie. Dzięki za pomoc ludziska.

_________________
GG 4476957
Żyj długo, intensywnie i wiecznie podążaj za własnym sercem !


Post Wysłano: 03 wrz 2015, 11:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2012, 18:47
Posty: 354
GG: 10157934
Samochód: Fiat Ducato / DAF XF
Lokalizacja: Kobylin [PKR]

Ogarnij radio bo ledwo Cię słyszałem :)


Post Wysłano: 16 wrz 2015, 11:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Obrazek

Kawa i bajera pod Colgate w Świdnicy zaliczona :D

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 16 wrz 2015, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 19:48
Posty: 97
GG: 19905821
Samochód: ---
Lokalizacja: Środa Śląska

Mijałem Cię dzisiaj na wylocie z wioski na zakręcie w stronę Sobótki, leciałeś od Tworzyjanowa, jak zwykle czysta :).


Post Wysłano: 09 mar 2016, 7:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2015, 23:13
Posty: 88
Samochód: Fh16 580

mijanka wczoraj na wylocie z wroooo , kierowca był zaskoczony :lol: ładny masz kolor tej premiumy 8)


Post Wysłano: 09 mar 2016, 11:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2008, 22:09
Posty: 7
GG: 0
Samochód: man 19.414

Podobnie mijanka w połowie dogi Wrocław-Strzelin białą Renatą z cementówką :D Faktycznie kolor przyciąga oko 8)


Post Wysłano: 17 mar 2016, 23:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2015, 23:13
Posty: 88
Samochód: Fh16 580

w trzebnicy dał po trąbach i pognał ze szmatoooo :twisted:


Post Wysłano: 28 kwie 2016, 18:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Leciałeś wczoraj od Ostrołęki gdzieś tak 12:30? Miałem telefon i pozno się zorientowałem, bo bym dał po długich ;d

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 25 lis 2016, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sty 2014, 21:24
Posty: 177
GG: 4476957
Samochód: Scania R450 Streamline
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Jeb jeb, dałem wam trochę odpocząć bo w końcu ile można słuchać pierdół na temat żółtej francuski :D.
A teraz pełna powaga i lecimy z tematem.
Na początku 2016 miałem dwumiesięczny epizod z puszkami ciąganymi "zajebis..." magnumką, ogólnie kolega Patryk J. (takie wychudzone dziecko z okolic PJA) pomógł mi spełnić kilka marzeń na raz :d kto mnie zna ten wie że kocham magnumki od łepka a i do kontenerów mnie jakoś tak zawsze ciągło. I tym o to pięknym przypadkiem miałem okazje jeździć białą magnumką w wersji salon plus 500 koników w automacie. Podsumowanie tego historycznego zdarzenia jest takie: kontenery fajna sprawa a magnumka w tej postaci jest bomba, stolik miażdży system i napisałem na nim wygodnie nie jedną pracę na studia motor ciągnął jak wściekły i jednak auta w automacie nie są dla debili jak myślałem do tej pory :P
Co do mojego żółtka jeździ i ma sie całkiem dobrze, ostatnio trochę czesto podnoszę kabinę ale zważywszy na prace jaką wykonuje jakoś mnie ten fakt nie dziwi. Mechanicznie padł mi znowu APM tak tak regeneracja to gówniany sposób naprawy już i ja to wiem, napinacz paska również skończył swój żywot, podobnie jak zawieszenie kabiny. Dzięki czujnemu oku inspektora dostałem zestaw nowych tarcz i klocków. No i teraz śmietanka czyli tjuningi w moim wykonaniu:
-wymieniłem burdelówki czyli taśmę led na mocniejszą (diody 5050)
-podłoga została wypikowana, w porównaniu do poprzedniej wersji milion razy lepiej mi się to użytkuje
-w pik poszły również osłony przeciwsłoneczne
-no i najważniejsze pod łóżko wpadła drewniana lodówka (chłodzi tylko zimą jak jest wyłączone ogrzewanie ale całoroczne robi za schowek) i tutaj podziękowania dla tatusia który ją stworzył od podstaw!
No i również dzięki czujnemu oku inspektora autko przeszło de tuning ponieważ nie był on zwolennikiem halogenów nawet na osobnym włączniku... Dodam tylko że w naczepie również zauważył nadmierne oświetlenie... W tym wypadku nie dzwon a kontrola podstawą tuningu ponieważ są nowe pomysły :D
A i teraz będę niczym reżyser M jak miłość i powiem na końcu że powoli szykują się duże zmiany... ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
GG 4476957
Żyj długo, intensywnie i wiecznie podążaj za własnym sercem !


Post Wysłano: 25 lis 2016, 18:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2007, 10:29
Posty: 878
GG: 5761457
Samochód: Actros 4141
Lokalizacja: Nysa

A ja myślałem, że tara za wysoka i stąd brak halogenow :mrgreen: Powiem Ci szczerze, że dla mnie lepiej wygląda bez halogenow ;) Ma taki urok w tym.


Post Wysłano: 25 lis 2016, 19:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Bo Premiumka to nie Scania, że byle co zawiesisz i wygląda. Ona musi być robiona przemyślanie. Halogeny na globie sa spoko tylko te na zderzaku były do założenia na rurce lub usunięcia ;) Zmiany na plus, działaj dalej!


Post Wysłano: 25 lis 2016, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

"Detuning" - może wprowadzisz nowy trend na forum. Poza tym to chyba będzie moje ulubione słowo w przyszłym tyg :) .

P.s. Załóż kanał na YT, jak zdetuningowac dowolne NLpadło. Bedziesz pokazywał jak sie hajogeny odkręca:) .

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 25 lis 2016, 22:11
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Rodzony, z mlekiem matki wyssany patelniorz i zdjęcia po parkingach robi, gańba!!!

Serio to za bardzo zdetuningowałeś tego szerszenia, 2 halo możesz mieć po legalu...
Auto dobre i znane :)

Byle do MT :D

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 10 z 11 [ Posty: 204 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 11 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: