Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Informacja o podniesionej osi jest wysyłana po can z naczepy . Na pinie 12 jest sterowanie podnoszoną osią z ciągnika pod warunkiem że ta funkcja została zaprogramowana w zaworze TEBS. W nowszych naczepach 3 krotne naciśnięcie hamulca steruje osią .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Jezeli tak jest to lipa, w takim razie moja naczepa nie wysyla nic po CANie i nie doczekam sie wyswietlania ikonki podniesionej osi.
Pozostaje mi jedynie "przedluzyc" kabelki i dac przycisk do kabiny, przez pin 12 i np 10 jak to juz koledzy pisali wczesniej... 8)
W sumie to taki byl plan od poczatku ale zaintrygowalo mnie to ze nie wyswietla mi sie ta ikonka.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Cztery lata minęły a ja dalej nie znalazłem czasu przerobić sterowania :lol:
Może ktoś coś kombinował w międzyczasie?
Co tam na tym pinie 12 ma się dziać wkoncu, bo gdzieś czytałem że się ma plus pojawiać, a na rozpisie jest napisane liftaxle control via ground... Takze już sam zgłupiałem.

EDIT:
Byłem raz jeszcze obadać sprawę. Więc faktycznie na pinie 12 w aucie nie dzieje się nic. W naczepie nie są wogóle te piny podpięte tam są 4 żyły rezerwowe można coś puścić na tył do puszki koło lamp.
I teraz najlepsze: przełącznik od podnoszenia ma dwa kable, czarny i pomarańczowy. Jeśli one są rozwarte to oś działa na automacie, jeśli je zewrzemy to oś leży na glebie.
Na czarnym po przekręceniu zapłonu pojawia się 10,9V na pomarańczowym nic. Z kolei pomarańczowy pokazuje jakąśtam rezystancje. Po zawarciu ich nagle napięcie znika....
Także jeszcze większy mętlik mam, ja myślał że tam się plus pojawi i sobie pociągne swój drugi z kabiny, ale tak się nieda.
Z kolei od modulatora do przełącznika idzie kabel który tworzy pętle, a z zaworu ILAS do modulatora idzie inny kabel też dwużyłowy i tam pewno już będzie podawać 24V na cewke.
Wyjścia są dwa, przedłużyć do kabiny kabel od przełącznika i wtedy oś będzie działać w automacie, lub rozwierać obwód do zaworu przekaźnikiem który poda nasz plus i ośka pójdzie w górę w każdych warunkach.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: