Mam problem z Iveco Strails-em 2007 euro 4. Do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego na ciepłym silniku, dostają się spaliny i auto wyrzuca płyn. W serwisie zrobili kompletny remont silnika, ale to nie pomogło... Jaka może być przyczyna?
Witam.
Rozumiem że przed remontem również wywalało płyn??
Zatem nasuwa mi się pytanie kto wpadł na pomysł remontu silnika i na czym on polegał i czy remont był wykonany pod kątem znalezionej usterki która była przyczyną wywalania płynu? Bo chyba nie polegało to na rozkręceniu popatrzeniu i złożeniu ?
Natomiast co do przyczyny walnięta głowica, tuleja, uszczelka pod głowicą, kompresor. Zastanawiam się nad spalinami o których piszesz przed remontem tez były???Jeśli tak to serwis dał ciała bo nie zlokalizował właściwie usterki.
Masz chyba jakąś gwarancje na wykonany remont?
Jeśli tak to według mnie niech działają do skutku chyba że remont był twoim poleceniem to wówczas masz problem bo poniosłeś koszty a auto nie jeździ.
Wiem że to co pisze jest wkurzające ale takie są fakty.
Spaliny były wcześniej i wywalało płyn to było powodem remontu. Głowica sprawdzona pod ciśnieniem, wymienione panewki, pierścienie, tuleje, uszczelka pod głowicą. Serwis wyciągnął głowice po raz drugi, do sprawdzenia nic nie znaleziono....
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Spaliny były wcześniej i wywalało płyn to było powodem remontu. Głowica sprawdzona pod ciśnieniem, wymienione panewki, pierścienie, tuleje, uszczelka pod głowicą. Serwis wyciągnął głowice po raz drugi, do sprawdzenia nic nie znaleziono....
sprawdzali zimne czy może gorące?
stawiam, że zimne.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Z tego co piszesz tuleje można wyeliminować głowice na szczelność również.Zatem być może głowica jest krzywa i źle siada na tulejach lub ewentualnie kompresor jeśli jest chłodzony płynem.Czy owe spaliny wykrył serwis niby specjalnym urządzeniem ????. Zastanawia mnie jeszcze tylko jedno wywala na gorącym czy w momencie kiedy dobija kompresor zanim się otworzy zawór na osuszaczu?
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Z tego co piszesz tuleje można wyeliminować głowice na szczelność również.Zatem być może głowica jest krzywa i źle siada na tulejach lub ewentualnie kompresor jeśli jest chłodzony płynem.Czy owe spaliny wykrył serwis niby specjalnym urządzeniem ????. Zastanawia mnie jeszcze tylko jedno wywala na gorącym czy w momencie kiedy dobija kompresor zanim się otworzy zawór na osuszaczu?
ja tam się nie znam, ale skąd spaliny w kompresorze?
nie wiem skąd "iveco" jesteś ale mógł bym polecić dobry warsztat na mazowszu.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Pisze o kompresorze gdyż być może serwis popełnił błąd ???????
Zakładając że remont został wykonany prawidłowo a ponowna weryfikacja niby to potwierdza to należy wyeliminować to co zostało robione i szukać innej przyczyny skoro problem nie ustąpił.
Pozostaje zadać sobie jeszcze pytanie cz urządzenie którym było diagnozowane auto na obecność spalin działało właściwie lub osoba je obsługująca wiedziała co robi.???
Wiadomo właściciel po pokazaniu odczytów w sumie nie miał -argumentu na stwierdzenie że to nie możliwe i zapewne zgodził bo co innego w sumie mógł zrobić pozwolić działać bo zapewniano go że to na pewno to lub szukać innego warsztatu.
Zaufał fachowcom i sprawa się rypła w kieszeni parę setek mniej.
Kolega pytał co może jeszcze być przyczyną zatem napisałem kompresor, krzywa głowica i nie wnikam że czujnik pokazał ze są spaliny skoro wyremontowali a problem pozostał.
Może zatem remontowali nie to co trzeba???Oczywiście gdybanie.
Natomiast fakt jest taki że auto nie jeździ i nie zarabia a koszty poszły.
Tak z ciekawości zapytam cz serwis brał pod uwagę kompresor sprawdził go w jakikolwiek sposób cz wyszedł z założenia że mamy klienta z problemem to pociągniemy go po kasie.Bo w sumie auto ma problem z wywalaniem płynu a wymieniają panewki,pierścienie zapewne przy okazji skoro micha na dole.
A tak reasumując to wynika ze serwis zrobił remont w ciemno nie mając świadomości o faktycznej usterce której fizycznie nie znaleźli, chyba że sypnęli babola przy składaniu.
Mam nadzieje że jak sprawa się wyjaśni i kolega napisze co było przyczyną aby rozwiać wątpliwości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 49 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę