Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 sty 2016, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Witam. Wyrwał mi się przewód elektryczny 15-to pinowy. I nie wiem gdzie teraz idzie jaki kolor w które miejsce. druga wtyczka tez jest wyrwana :( Proszę o jakaś pomoc lub schemat
Obrazek

http://www.fotosik.pl/zdjecie/341809eabfe0d60e

http://www.fotosik.pl/zdjecie/b91c1da18ec7eebc

http://www.fotosik.pl/zdjecie/7ff596c6b0fd05ea


Post Wysłano: 16 sty 2016, 22:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#11439472

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 17 sty 2016, 10:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

dzieki za ten link ale nie pomógł mi. potrzebuje opisu kolorami.


Post Wysłano: 17 sty 2016, 10:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

jeżeli nie potrafisz z tego skorzystać posługując się próbówką to podjedź do sklepu po nowy przewód lub do elektryka, który ci podłączy.
mając opisy przewodów który do czego idzie - eh szkoda gadać.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 17 sty 2016, 11:09

Złącze 15 pin wg ISO 12098. Nr PINu, kolor, funkcja:

1 - bursztynowy (tu żółty), kierunkowskaz lewy
2 - zielony, kierunkowskaz prawy
3 - niebieski, światło przeciwmgłowe
4 - biały, masa
5 - czarny, pozycja lewa
6 - brązowy, pozycja prawa
7 - czerwony, stop
8 - różowy, wsteczny
9 - pomarańczowy, stałe +24V
10 - szary, reverse lock (pojęcia nie mam)
11 - biało-czarny, czujnik cofania
12 - biało-niebieski, podnoszenie osi
13 - biało-czerwony, masa
14 - biało-zielony, data line
15 - biało-brązowy, data line

PIN 4 jest masą dla PINów 1-3, 5-12, PIN 13 dla PINów 14, 15.
Ufff, jaśniej się nie da.


Post Wysłano: 17 sty 2016, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Przykladowo z normy ISO 12098 dla Iveco wychodzi ze :
10 Break pad wear sensor
11 Pressure sensor for brakes

Reverse lock to chodzi o sygnal blokowania osi skretnej...
11 czasem wystepuje jako Starting Traction Control System

Widac ze mimo ISO producenci troche mieszaja po swojemu...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: