Przeglądałem ostatnio niemieckiego Truckera i pisało trochę rzeczy o tym nowym modelu.Po pierwsze również potwierdzali wersję silnika 780km(Volvo chyba przekroczy 800km...
),po drugie mają być rzekomo 3 wersje kabin-podobnie jak teraz,z tym że następca Topline w wersji z tunelem i bez.Coś na wzór DSG lub I-shifta DC,tego akurat się spodziewałem.Co widać po zdjęciach kabina będzie lepiej doświetlona przez bardzo duży szyberdach.Nad właściwościami jezdnymi pomagają podobno spece z Porsche a systemy bezpieczeństwa i wykończenie kabiny nadzorują ludzie z Audi-wszystko w rodzinie...
Pewnie po premierze DAF nie będzie już jedyną cieżarówką z możliwością wyposażenia seryjnie w reflektory LED,a ''słynny'' komfort Scanii przejdzie do historii...
Tak czy inaczej,to wydaje mi się sądząc po zdjęciach,że premiera niebawem i nie zdziwiłbym się gdyby korki od szampana wystrzeliły jeszcze w tym roku...
P.s.:Ciekawe na ile są zaawansowane prace nad następcą TG-X-a i na ile ''zespolone'' będą te auta?