Odkrecasz i przekladasz kable pojedynczo, zeby nie pomieszać.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
To jeszcze jedno pytanie jak się do tego dobrać??
A jak już się dobiorę to tam są tak samo kabelki jak w przewodzie te same kolory pod tymi samymi nr??
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
wlasnie tam nie ma nic takiego zadnych srubek czy zatrzaskow.
no nie mów że wtyczkę jakiś orzeł zaspawał na głucho.
może bys taka, że część wewnetrzna wysuwa się do przodu razem z przewodem, ale wtedy powinien być wkręt ustalający - szukaj cudów nie ma.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Sprawdziłem. I na gnieździe męskim jest prąd na 7 i chyba na 3 pinie. Ale juz na przewodzie jest tylko na tym 3. Ale na starych gniazdach wsteczny był. Wiec cos chyba z gniazdem zle. A na żeńskiej nie ma żadnych prądów. I co teraz?
U mnie nie świeci prawy kierunek w naczepie. Wymieniłem żarówkę bo była spalona. Teraz zarowka ok, a kierunek dalej nie świeci.
Podejrzewam, że przewód będzie do wymiany.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
by grzebać w elektryce i naprawić usterkę trzeba wykluczyc wszystkie możliwości poprzez sprawdzenie połączeń samo wymienianie generuje tylko koszty.
jeżeli po wymianie żarówki w dalszym ciągu nie działa oświetlenie trzyba sprawdzic czy prąd dochodzi po kolei na każdym możliwym połączeniu( zaczynając od lampy) i nie musi być to przewód tam po drodze jest jeszcze puszka i pare innych elementów.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Problem jest taki, że nie mam ze sobą multimetru. Kiedyś już taka sytuacja była w innym aucie i winnym okazał się przewód. Zanim kupi się nowy, to na próbę podmieni się sprawny i będziemy szukać.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Problem jest taki, że nie mam ze sobą multimetru. Kiedyś już taka sytuacja była w innym aucie i winnym okazał się przewód. Zanim kupi się nowy, to na próbę podmieni się sprawny i będziemy szukać.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
do takiego sprawdzenia wystarczy zwykła próbówka.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Niestety również brak Ewidentnie problem jest gdzieś na łączach, bo zdarza się, że kierunek potrafi działać. Będzie trzeba sprawdzić wszystko po kolei, innego wyjścia nie ma.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę