Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 lut 2016, 13:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Jak w temacie, auto w przełączeniu na manual, czy automat ma ciężko ruszyć, jak by coś ją trzymało, potem już idzie pięknie, wymienione wszystkie olej i filtry, nic się nie wyświetla, czy one tak mają po prostu?, w porównaniu do DCi, to DCi przy ruszaniu jest bardziej elastyczna. Pozdrawiam.

_________________
" Home is where the heart is "


Post Wysłano: 17 lut 2016, 13:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Podjedź na kompa i niech sprawdzą ciśnienie zaworze przy skrzyni biegów i zużycie sprzęgła.


Post Wysłano: 17 lut 2016, 14:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Sprzęgło na jeszcze 150-200 tyś, przy kupnie (Tiger) kolega nasz z forum sprawdzał ją to nic nie było, chyba ze to jakoś osobno się sprawdza.

_________________
" Home is where the heart is "


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

A odpuść ręczny poczekaj ze 2min i wtedy próbuj.
Cytuj:
Podjedź na kompa i niech sprawdzą ciśnienie zaworze przy skrzyni biegów i zużycie sprzęgła.
To nie to.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 24 lut 2016, 10:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6012
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Jak w temacie, auto w przełączeniu na manual, czy automat ma ciężko ruszyć, jak by coś ją trzymało, potem już idzie pięknie, wymienione wszystkie olej i filtry, nic się nie wyświetla, czy one tak mają po prostu?, w porównaniu do DCi, to DCi przy ruszaniu jest bardziej elastyczna. Pozdrawiam.
Ustaw tę padakę z nie dużej górki, puść ręczny, po sekundzie lub dwóch ma zacząć się toczyć. Jeśli ruszy, to nic jej nie trzyma.

Na pusto lepiej rusza? Jeśli tak, to możliwe że sprzęgło się ślizga, wyjdź za kabinę i powąchaj, powinno być czuć taki specyficzny zapach, coś jak klocki hamulcowe.
Jeśli się ślizga to przyczyn może być kilka, zużyta tarcza, tuleja wyciskowa (nie wiem czy tak się to nazywa, to zamiast wyprzęgnika), rozbierze się i będzie widać.

Jak ktoś Ci to podłączy pod kompa i sprzęgło by się ślizgało to komputer rejestruje to jako błąd, powinno wyjść. Jeśli sprzęgło określi Ci na 40 %, i że jeszcze polata, to stawiaj te padakę na kanał, bo daleko nie dojedzie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 24 lut 2016, 15:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ja na jakieś 50 sprzegiel w tych skrzyniach raz widziałem zużytą okładzine w tarczy sprzeglowej, rozpada sie tlumik drgań w przedziale 550-700tkm mówię o skrzyniach z oznaczeniami AT. Na komputerze grubość tarczy będzie laleczka, a zatrzymasz się odlac i już nie odjedziesz. Takie przypadki miałem

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 24 lut 2016, 16:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6012
Samochód: Volvo FH

Od popękanych sprężyn na tarczy sprzęgło się nie ślizga. Ślizga albo od zdartej tarczy, albo od nieprawnej tulei.
Tak czy siak, to jeśli wozu nic nie trzyma, to trzeba będzie chyba zajrzeć do sprzęgła. Wcześniej trzeba będzie podłączyć kompa i zobaczyć czy do końca zasprzęgla.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: