Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2016, 18:05
Posty: 2
Samochód: BDF

Witam wszystkich. Pierwszy post jak widać, choć forum obserwuje od dawna.

Przesiadam sie z BDF (kontenery) obrotnica, na firanke naczpe :/ :/

Pasy, maty,narożniki itp. to dla mnie czarna magia jakieś łańcuchy tym bardziej.
pytanie: ile pasów mat, narożników i jakich? zakupić ? tzn jakiej długości ?

wywozimy towar własny (żadnego spinania pasami-szkło) ale zachciało się powrotów :evil: :evil: :evil: :evil:

podpowiedzcie ile czego kupic ?? jazda po PL ale straszą że i D iRUmki się trafią


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2016, 9:51
Posty: 141

Jak nie wiesz jaki towar na powrocie będziesz ladowal to nikt ci tutaj nie odpowie co dokładnie masz miec . Kup 12pasow500dan 8m powinny wystarczyć , 24 katowniki i 2 belki zabezpieczajace przez cofnieciem sie towaru .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

12? Mało trochę,my zawsze 20 dajemy...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lip 2010, 21:03
Posty: 148
GG: 4408153
Samochód: Robur/Chrysler T&C
Lokalizacja: WWL

Witam
Moim zdaniem jeśli na kraj tylko to koło 15 pasów mogą być 8 metrowe ale z jeden chociaż żeby był 10m żeby w razie czego drzwi z tyłu spiąć jak będziesz miał np długa stał. Prócz tego z 24 narożniki plastikowe i dwie belki na tył zabezpieczajace plus ewentualnie maty antypoślizgowe. Taki zestaw na kraj wystarczy jeśli chodzi o zagranicę to moim zdaniem parę pasów więcej by się przydało ale to mogli by się wypowiedzieć Ci którzy tam jeżdżą bo mnie to już dawno tam nie było a też właśnie pewnie niedługo zacznę ganiać gdzieś na zachód.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2013, 17:30
Posty: 484
Samochód: Focus/SCANIA
Lokalizacja: Łódź

życze Ci powodzenia na szmacie... najgorsza naczepa jaka może być :/ mam nadzieje ze standartem jezdzisz a nie megą... tak czy siak powodzenia i wytrwalosci :wink:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 19:47
Posty: 20
Samochód: Jelcz XF 105

Narożników kup trochę więcej, niż po 2 na pas. Zwróć też uwagę, żeby pasy miały długie rączki - wygodniej je wtedy naciągać. Lepiej też pasy mieć po 10m.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Adept sztuk tajemnych.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Polska.... na kraj kup badziewie i mało, zagranica to już trzeba jak Bozia kazała... ja jestem głupi więc zapytam, jaka jest różnica między krajem A zagranica? Jakoś inaczej się towar zachowuje?

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
Polska.... na kraj kup badziewie i mało, zagranica to już trzeba jak Bozia kazała... ja jestem głupi więc zapytam, jaka jest różnica między krajem A zagranica? Jakoś inaczej się towar zachowuje?
nie ma tak restrykcyjnych i szczegółowych kontroli :D zwłaszcza pod kątem zabezpieczenia przewożonego ładunku

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Polska vol. 2, tylko widmo kar i przestojów jest w stanie zmobilizować przewoznika/kierowca do zabezpieczenia ładunku. Gdzie bezpieczeństwo, komfort?
Mózg mi się lasuje czasami, znaczy jego resztki.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
najgorsza naczepa jaka może być
Skończ dupcyc bo mało miałeś stycznosci z innymi rodzajami naczep.

pasy 8 metrowe wystarcza no na cholere dluzsze (oprócz jednego do ew spinania drzwi), z antyposlizgowymi to jest temat rzeka, gdybyś chciał wszystkie firmy zadowolic to musowo pelna paleciara gum o grubosci od 2mm do 8 mm, paski, kwadraty, pod papier chca inne, pod palety tez inne a pod profile stalowe najlepiej grube :lol:

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Cytuj:
życze Ci powodzenia na szmacie... najgorsza naczepa jaka może być :/ mam nadzieje ze standartem jezdzisz a nie megą... tak czy siak powodzenia i wytrwalosci :wink:
Szybko zmieniłbyś zdanie, jakbyś podpiął kiperek i zboża na porty zaczął wozić. :D Podejrzewam że tydzień i całowałbyś opony przy firance, żeby wróciła. :mrgreen:

_________________
C, CE, KW :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
...... tylko widmo kar i przestojów jest w stanie zmobilizować przewoznika/kierowca do zabezpieczenia ładunku.....
raczej widmo postoju i nie podjęcia ładunku mobilizuje kierowce/przewoźnika do wyposażenia pojazdu w zabezpieczenia które są wymagane na załadunku najczęściej, bo widmo kar jest znikome

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Cytuj:
Cytuj:
życze Ci powodzenia na szmacie... najgorsza naczepa jaka może być :/ mam nadzieje ze standartem jezdzisz a nie megą... tak czy siak powodzenia i wytrwalosci :wink:
Szybko zmieniłbyś zdanie, jakbyś podpiął kiperek i zboża na porty zaczął wozić. :D Podejrzewam że tydzień i całowałbyś opony przy firance, żeby wróciła. :mrgreen:
Dokładnie, po 5 miesiącach na wannie, nie potrafię opisać swojej radości powrotu na plandekę :mrgreen: Wanna = wszędobylski brud, kurz syf + KOLEJKI :mrgreen:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Cytuj:
Cytuj:
...... tylko widmo kar i przestojów jest w stanie zmobilizować przewoznika/kierowca do zabezpieczenia ładunku.....
raczej widmo postoju i nie podjęcia ładunku mobilizuje kierowce/przewoźnika do wyposażenia pojazdu w zabezpieczenia które są wymagane na załadunku najczęściej, bo widmo kar jest znikome
Kiedyś ładowałem dachówke w okolicach Śmigla k. Leszna, były wymagane tam 2 pasy na 2 palety, aby je spiąć do podłogi, nawet cieć dawał instrukcje na wjeździe jak zabezpieczyć ładunek. :lol: Pech chciał, że 3 pasy miałem za krótkie, ale w ramach wyjątku mnie wypuścił. :D

_________________
C, CE, KW :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Wanna = KOLEJKI :mrgreen:
a spedytorzy piszą " szybki rozładunek i załadunek" :D :D

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Cytuj:
Cytuj:
Wanna = KOLEJKI :mrgreen:
a spedytorzy piszą " szybki rozładunek i załadunek" :D :D
Rozładunek i załadunek może być szybki, ale nieraz droga do tego, aby załczyć pompe i zacząć kiprować jest dłuuuuga i męcząca, bo procedury są skomplikowane:
1. Kolejka do wjazdu na parking
2. Kolejka d prób (dot. zbóż)
3. W międzyczasie zacznie padać i przerwa :mrgreen:
4. Kolejka do zalogowania
5. Kolejku do wyjazdu na port
6. Kolejka do wagi na pełno
7. Kolejka do ROZŁADUNKU
8. Rozładunek :lol:
9. Kolejka do wagi na pusto

_________________
C, CE, KW :)


Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 14:59 przez Damian_DAF, łącznie zmieniany 1 raz.

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Wanna = KOLEJKI :mrgreen:
a spedytorzy piszą " szybki rozładunek i załadunek" :D :D
Rozładunek i załadunek może być szybki, ale nieraz droga do tego, aby załczyć pompe i zacząć kiprować jest dłuuuuga i męcząca, bo procedury są skomplikowane:
1. Kolejka do wjazdu na parking
2. Kolejka d prób (dot. zbóż)
3. W międzyczasie zacznie padać i przerwa :mrgreen:
4. Kolejka do zalogowania
5. Kolejku do wyjazdu na port
6. Kolejka do ROZŁADUNKU
7. Kolejka do wagi
8. Rozładunek :lol:
no i magiczne słówko "szybki......" :lol:

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Cytuj:
Cytuj:

Rozładunek i załadunek może być szybki, ale nieraz droga do tego, aby załczyć pompe i zacząć kiprować jest dłuuuuga i męcząca, bo procedury są skomplikowane:
1. Kolejka do wjazdu na parking
2. Kolejka d prób (dot. zbóż)
3. W międzyczasie zacznie padać i przerwa :mrgreen:
4. Kolejka do zalogowania
5. Kolejku do wyjazdu na port
6. Kolejka do ROZŁADUNKU
7. Kolejka do wagi
8. Rozładunek :lol:
no i magiczne słówko "szybki......" :lol:
Otóż w tym cała magia. :D Dopisałem troche, bo zapomniałem o jeszcze jednej kolejce. :lol:

Ogólnie największa patologia transportowa jest na wannach, firanki są OK jak sie jeździ pod dobrą firmą. ;)

_________________
C, CE, KW :)


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Ostatnio wyslalem kierowce po nawozy, 8.5h na zaladunku, teraz juz ostrzegalem innych przed tym oczekiwaniem to i tak schodzilo jak swieze buleczki, mowie tu o firance.

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
...... tylko widmo kar i przestojów jest w stanie zmobilizować przewoznika/kierowca do zabezpieczenia ładunku.....
raczej widmo postoju i nie podjęcia ładunku mobilizuje kierowce/przewoźnika do wyposażenia pojazdu w zabezpieczenia które są wymagane na załadunku najczęściej, bo widmo kar jest znikome
Kiedyś ładowałem dachówke w okolicach Śmigla k. Leszna, były wymagane tam 2 pasy na 2 palety, aby je spiąć do podłogi, nawet cieć dawał instrukcje na wjeździe jak zabezpieczyć ładunek. :lol: Pech chciał, że 3 pasy miałem za krótkie, ale w ramach wyjątku mnie wypuścił. :D
przebije Cię :D nie pamiętam miejscowości ale było to w Niemczech w Bawarii ,na rafinerii do załadunku big-bagów żądali 48pasów (utkwiło mi to w pamięci w dwóch powodów-raz że te pająki z pasów a dwa to była to sroga zima a byliśmy tam w podwójnej obsadzie a tylko jeden kierowca mógł wjechać na teren zakładu )

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: