Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

Czołem.

Od dłuższego czasu zapala się taki komunikat - błąd BS - oś tylna - możliwa tylko część funkcji.

Pacjent to Atego 1223, 2001 rok. Błąd aktywny, kod błędu odczytany z komputera samochodu:

MBS 0004464236

Za wiele możliwości nie ma, więc domyślam się że problem leży w czujniku ABSu albo zużycia klocków? Czy może coś całkiem innego?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Polaryzator jeszcze jak coś związanego z absem


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Polaryzator jeszcze jak coś związanego z absem

Co to jest "polaryzator" bo kuzwa nawet wyobrazić sobie tego nie potrafię.
Cytuj:
Czołem.

Od dłuższego czasu zapala się taki komunikat - błąd BS - oś tylna - możliwa tylko część funkcji.

Pacjent to Atego 1223, 2001 rok. Błąd aktywny, kod błędu odczytany z komputera samochodu:

MBS 0004464236

Za wiele możliwości nie ma, więc domyślam się że problem leży w czujniku ABSu albo zużycia klocków? Czy może coś całkiem innego?
Opisu błędów do Mercedesa gdzieś przewalilem.
Tam się tylną oś łatwo diagnozowalo
Jak wyświetla BS na żółto to szukaj w czujnika ABS.
Jeśli BS podswietla na czerwono to bierz się za modulator tylnej osi.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Bieżnia z której czujnik czyta ruch obrotowy koła który w tym wypadku może być skorodowany ;)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Miałem taki problem w Midlum, że skorodowały te pierścienie zębate i czujnik wariował. Problem duży o tyle, że w Midlum tylne pierścienie są zintegrowane z tarczami.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2005, 18:59
Posty: 834

W ogóle to podałem zły kod błędu. Palił się błąd:

BS 3227 - Zawór elektromagnetyczny ABS oś tylna na prawo ma zwarcia do masy na pin 1

i

5441 - Czujnik zużycia klocków hamulcowych na tylnej osi po lewej stronie ma zwarcia do masy

Po wymianie jednego z 2 modulatorów błędny znikły.

Pozdrawiam.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: