Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Cześć,mamy taki problem że w prawej poduszce tylnej jest mniej powietrza (lewa-twarda,prawa-miękka)
Kalibracja jest prawidłowa,przeprowadzona z załadowaną naczepą na płaskim dodam że auto skacze na poduszkach co jest uciążliwe podczas załadunków (jeździ z silosem do cementu,załadunek na włączonym zapłonie, skacząc zmienia się wartość ciśnienia na zegarze i kierowca nie może nasypać tyle cementu ile powinien) Wymienialiśmy obie poziomki,założone nowe cięgna do poziomek,instalacja czysta,brak wycieków powietrza.Jakieś sugestie? :mrgreen: Pozdrawiam :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Sugeruję użyć dwóch trójników, i metra tekalana i połączyć przewody zasilające poduszki.

100% skuteczności gwarantowane.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

dlaczego robiłeś kalibracje na załadowanym pojeździe?
ja zawsze robiłem na pusto.
czy po podłączeniu komputera wskazania sa jednakowe oraz czy podczas napełniania i upuszczania przez komputer jest wszystko prawidłowo?

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Zaleca się kalibracje na załadowanym aucie,obie wartości pokazywane przez Diaga są takie same


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

a sprawdzałeś ciśnienie podłaczając zegary bezpośrednio do poduszek?
to co piszesz o róznych ciśnieniach (twarda - miękka) wygląda na usterką połączenia elektrycznego i lub wodę w poziomaku.
u mnie tak było że głupiały, pompowały opuszczały itd...... okazało się że w złączce elektrycznej poziomaka była woda - może tym tropem trzeba pójść - cudów nie ma.
poziomaki wymieniałeś ale wtyczki może nie były oglądane.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Zrób tak jak pisze kierownik tylko zaślep powietrze od jednego sterowania poziomu i będziesz miał swięty spokój na wieki.Czujniki elektryczne zostaw aby nie pokazywały błędów. Podwójne sterowanie to jest wynalazek który poza problemami nic nie daje.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

zamiast cokolwiek zaślepiać proponuję połączyć poduchy razem jak pisali koledzy wyżej oraz przerobić troszkę instalacje tak aby było czytane z jednego czujnika...takie rozwiązanie gwarantuje święty spokój...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: