Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 paź 2016, 15:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2015, 18:35
Posty: 27
Samochód: DAF 105.460

Witam. Mam problem jak w tytule. Przy mawewrach sciaga mi nadkola. Widzę że jak skład stoi na równych podłożu to jest naczepa trochę przechylona w stronę kabiny ale to jest pewnie przez ustawienie na poduszkach. Jeżeli podniose go to i tak nic nie zmieni bo w trakcie podnoszenia nadkola też idą do gory. Może ktoś podpowie co najlepiej zrobić aby nadkola przy manewrach ładnie chowaly się pod naczepe ???


Post Wysłano: 19 paź 2016, 15:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Jaki masz rozmiar opon w koniu i w naczepie? Jak ciągasz cały czas naczepę, to zdejmij nadkola. Mi w skakance też zrywało po załadowaniu naczepy, dlatego teraz jeżdżę bez.


Post Wysłano: 19 paź 2016, 16:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Prawdopodobnie jeździ megą i dlatego mu nadkola ściąga przy manewrach...
Tak, jak pisał bibor80 - ściągnij nadkola i będzie gitarra


Post Wysłano: 19 paź 2016, 17:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2015, 18:35
Posty: 27
Samochód: DAF 105.460

Nie nie koledzy ciagam naczepe podkontenerowa. Opony na ciagnacej na 70 a na naczepie 55.


Post Wysłano: 19 paź 2016, 17:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2015, 18:35
Posty: 27
Samochód: DAF 105.460

Muszę mieć nadkola bo jak zdarzają się przeloty bez kontenera to mam odsłonięte koła


Post Wysłano: 19 paź 2016, 17:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Cytuj:
Nie nie koledzy ciagam naczepe podkontenerowa. Opony na ciagnacej na 70 a na naczepie 55.
Zobacz czy możesz mieć płaskie nadkola jak niektóre Scanie mają. W poprzedniej miałem ten sam przypadek i półokrągłe nadkola, które na jakichś większych przełamaniach gdy skręcałem też pościągałem. Gdy zapiąłem naczepę na oponach 65 problem zniknął. Myślę, że takie płaskie nadkola by w tym przypadku pomogły :)

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 19 paź 2016, 17:49

Cytuj:
Muszę mieć nadkola bo jak zdarzają się przeloty bez kontenera to mam odsłonięte koła
No to za kabinę na pasach zawieś i tyle.


Post Wysłano: 19 paź 2016, 22:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Jak jedziłem dafem w niskiej kabinie, to nadkola miałem wrzucone na dach pod spojler. W wysokiej musisz zrobić jak Nevesu napisał.


Post Wysłano: 20 paź 2016, 4:25
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Pod siodło załóż żeberkowaną blachę podniesie ci siodło i po problemie. Jeżdżę z plandeką na tyle mam 70tki i nie przekraczam wysokości a nadkola mam non stop założone. Ze ściąganiem nadkoli pomysł średni. Jak tylko popada czy będzie syf na drodze to wszystko masz na zbiornikach, ramie i w koło siodła

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 20 paź 2016, 6:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Jak wozi kontenery HC to z blachą będzie za wysoki.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 20 paź 2016, 8:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2015, 18:35
Posty: 27
Samochód: DAF 105.460

Woze wszystkie kontenery w tym i właśnie HC. Ale nie dodałem wcześniej że mam ramę od low decka więc może ta blacha to albo niższe nadkola to nie głupi pomysł. Tym bardziej że muszę go trochę na poduszce podnieść. Dzięki wszystkim za wpisy


Post Wysłano: 20 paź 2016, 10:56
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Zmierz go z tym wysokim kontenerem ile masz wysokości. Jak stanę to zmierze ile ma ta moja blacha to będziesz wiedział czy się zmieścisz w widełkach czy nie.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 20 paź 2016, 11:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Rama ma zapewne gęsią szyję więc też jest troche niższa niż normalnie. Najlepiej zmierz wysokość siodła i tak jak mówisz załadowanego HC i zdecydujesz czy lepiej kupić najniższy trapez pod siodło czy tylko nadkola zmienić. Rozumiem, że auto było low deckiem a jest teraz na 70 oponach?


Post Wysłano: 21 paź 2016, 16:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 cze 2010, 23:09
Posty: 353
Samochód: MAN TGA/Opel Vectra B
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Ja mam u siebie tą falbowaną i o ile sie niemyle ma ona jakoś 3-4cm wysokości


Post Wysłano: 21 paź 2016, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2015, 18:35
Posty: 27
Samochód: DAF 105.460

Tak opony to 70. Ale widzę że już jest jakaś podstawka pod siodlem. Muszę go trochę wypoziomowac i wezmę się za te nadkola bo bardzo są wygiete i jest duża szczelina pomiedzy kołem a nadkolem


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: