Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2014, 13:22
Posty: 11
Samochód: MAN TGA 410/430/440/460
Lokalizacja: Poznań

Witam,

koledzy mam problem w MANie TGA 18.430.
Po wymianie filtrów: paliwa oraz separatora auto ciężko odpala. Początkowo w ogóle nie szło napompować go pompką ręczną - przez cały czas była miękka. Zalaliśmy cały filtr ropą, auto odpaliło. Następnego dnia rano już odpalić nie chciało, kilka razy podpompowane pompką ręczną, udało się odpalić. Zaraz po zgaszeniu auto ponownie odpala, wystarczy że chwile postoi zgaszone i już ponownie odpalić nie chce, jakby uchodziło paliwo? czy może układ jest tak zapowietrzony?

Porszę o jakieś podpowiedzi.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Może jakiś syf podszedł pod uszczelkę filtra?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2014, 13:22
Posty: 11
Samochód: MAN TGA 410/430/440/460
Lokalizacja: Poznań

Niby wszystko wyczyszczone, oringi pozakładane nowe.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2014, 13:22
Posty: 11
Samochód: MAN TGA 410/430/440/460
Lokalizacja: Poznań

W kilku autach pod rząd wymieniane oleje + wszystkie filtry i w ostatnim takie oto cuda.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

W manie nie wiem czy we wszystkich ale np.w moim odpowietrzanie układu paliwowego przeprowadza się na włączonym zapłonie bo jak nie to pompką cały dzień mogę dymać.I też zdarzyło się że po zgaszeniu mam problem z odpaleniem.Dobrze jak byś napisał jak to robicie?Może jakiś głupi błąd :/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2014, 13:22
Posty: 11
Samochód: MAN TGA 410/430/440/460
Lokalizacja: Poznań

Kolego wymieniony filtr główny,oring, filtr separatora, wszystko skręcone. Pompowane pompką nic się nie działo ( fakt, że bez zapłonu, aczkolwiek zawsze tak robimy i nigdy nie bylo problemu). Na szybko przełożona inna pompka i znów to samo. Ponownie odkręcony filtr paliwa, zalany ropą i udało się odpalić. Rano znowu nic, machnięte pompką kilka razy i odpalił. Zgaszony, od razu ponownie odpalony i chwyta od razu, postoi kilkanaście minut i już odpalić nie chce.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

A co tam odpowietrzać?
Wymienić filtry pod pompować i ma być. Jaki w tym problem. Kiedyś bez pompowania czyli na suchym filtrze paliwa odpaliłem i auto działało. Fakt że po wymianie filtra przez parę dni auto odpalając po przestoju kręci bardzo długo ale tak musi być nie ma jak odpowietrzyć go inaczej ;)

_________________
MAN


Pytanie z może tych nieco naiwnych - a może coś podeszło pod zawór zwrotny, albo dokonał żywota? Bo objawy takie, jakby paliwo uciekało z filtra.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: