Witam mam pytanie wiem że powinienem założyć nowy temat ale za bardzo nie mam czasu.może podpowiecie coś.jutro rano jadę na wymianę tacho cyfrowy.który polecacie stoneridge nowy model czy siemens.który bardziej praktyczny pod kątem wpisów manualnych i obsługi codziennej.
Chcesz mieć "kolorowy zawrót głowy" weź Stoneridge. Ja bym brał Siemens'a (VDO). Prosta obsługa, jasne komunikaty.
Wystarczy popatrzeć ilu producentów ciężarówek daje na pierwszy montażu jaki tachograf. A Stoneridge daje tylko Scania. No, ale to jest SCANIA.
A to przepraszam, nie wiedziałem - moja pomyłka. Ja miałem MANa TGA z przełomu 2007/2008 i tam był wrzucony Siemens. Jak zresztą w Volvo, Iveco, M-B, czy Renault, DAF.
Nie wiem co ma Marcin na myśli ale jak miałem w Iveco VDO to gdy na tacho miałem 4.40 jazdy to było 4.40 na wydruku. W Scanii mam Stoneridge i gdy stanąłem kiedyś na 4.44 to na wydruku miałem 4.50
Początki miałem trudne bo VDO jest bardziej intuicyjne moim zdaniem. Teraz przywykłem. Nie wiem jak w nowszych ale najbardziej poronione dla mnie jest robienie wpisu manualnego... Wpis na 24 h od wyjęcia, później edycja i dopiero można resztę. Coś źle robię czy tak każdy ma?
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
Taki jest "fantastyczny" ten tachograf (Stoneridge), że nawet inspekcja ma problemy z odczytaniem z niego danych. Nie wspominając o jakimś dziwnym wprowadzaniu wpisu manualnego. A jeździłem z tym ustrojstwem półtora miesiąca i przyznam się, że po pierwszym tygodniu miałem go dość. I był to tachograf zamontowany w miejsce uszkodzonego VDO, który odmówił posłuszeństwa w wyniku zaniedbania okresu wymiany baterii.
Zgadzam się z Użytkownikem.Sam posiadam takie badziewie u siebie i aby nie wykonywać wpisów manualnych,kartę wyjmuję tylko raz w miesiącu aby zczytać kartę.
Sukces?Trzy dni i średnia do 100 przejechanych kilometrów na dniówkę.Gorzej niż pekaesiarze z biedronki
_________________ "Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019
Taki jest "fantastyczny" ten tachograf (Stoneridge), że nawet inspekcja ma problemy z odczytaniem z niego danych. Nie wspominając o jakimś dziwnym wprowadzaniu wpisu manualnego....
Stoneridge fajnie wszystko wyświetla. Ja z wpisami manualnymi nie mam problemu, bo pyta czy pauza do teraz to klikam tak. Ale jeśli trzeba wpisać czynności to siemens dużo łatwiejszy.
Użytkownik, ja mam Stoneridge w nowym manie TGX.
wybór był jeden stoneridge.cena simensa i stone ta sama ,ale w/g montującego potrzeba by ciągnąć drugi sygnał do siemensa a w stone można tę czynność pominąć odpowiednio klikając w ustawieniach.oczywiście mówimy tu o pełnym legalu..pierwsze wrażenia pozytywne.nawet bardzo.Dzięki wszystkim za opinie.
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Ładnie Ci będzie wszystko odliczać: czas jazdy, czas pracy, czas tygodniowy, dwutygodniowy. Uwzględni wszystkie jazdy na 10h i skrócone odpoczynki. Jak cenowo wygląda taka wymiana tacho?
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
tachograf-2300pln
legalizacja-250
obsługa-50
protokół-50pln.
Ceny netto.razem brutto 3200 wyszło.w grę wchodziła jeszcze wymiana impulsatora 420pln. ale monter uznał że nie ma potrzeby.powiedział że w razie kłopotów przy kontroli to i tak on ostatecznie odpowiada za to.POWIEDZIAŁ:przepis jest jeden a każdy interpretuje go po swojemu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę