Witam mam pytanie odnośnie tarczek. Dopiero zaczynam przygode z transportem i mam wiele wątpliwości.
1. Np startuje o godzine 7:00, Czas pracy mam do godziny 20:00 - 13h
o godzinie 20 wyciagam tarczke i rysuje pauze do 24, rano o 7 wkladam nowa tarczke i od 24 do do 7 rysuje kreche z tyłu tarczki na pauzie i wkladam tak ?
2. przykład.
PON pracuje
WT pracuje
SR wolne
CZ pracuje
PT wolne
SO wolne
ND wolne
Czy za każdy dzień który mam wolne musze miec wypisane urlopowke ? Czy moze byc czysta tarczka podpisana na mnie, data numer wozu i wyrysowana recznie pauza 24h za kazdy dzien ? Bede mial tarczke z poniedziałku wtorku i czwartku, a co z czasem który byłem w domu jak mam to udokumentowac?
3. Mam tachograf analogowy automatyczny. Co w przypadku jeśli będe robił załadunki na pauzie a nie na młotkach ?
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017, 12:33 przez karol.schmidtke, łącznie zmieniany 1 raz.
A w czym problem? Ciężko selektor przestawić czy robota na ciśnieniu?
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Ahaaa.
To będzie tak:
1. Opcja szukaj ->
2. Co robiłeś na kursie? Płacisz ciężkie pieniądze i nic z niego nie wynosisz?
CO 100 POLSKO. ..
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Kocham takie pytanie, świeżo po kursie i nic nie wie...
A kermiter dał Ci konkret odpowiedź, coś Ci się stanie nie masz prawa do odszkodowań, nawet naganiacze nie pomogą...
Jeżeli Ci udowodni, że ładowałeś się na łóżku, za każdy dzień jest bodajże od 100 do 500 zł kary... zależy jak skaczesz do ITD...
Jeżeli jesteś świeżo po kursie, to ja Ciebie powinienem pytać jak robić z urlopówkami!
Tutaj nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi, ja bym wypisywał z tyłu tarczki i miał urlopówki, wtedy jesteś w 101% czysty, ale to Ci wszystko powinni na kursie powiedzieć...!!!!!!!!!!!!!!
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
kolego na kursach jesli chodzi o praktyke to 3/4 kursu to nauka cofania a jesli chodzi o teorie to znaki drogowe ograniczenia predkosci.
Gdy zapytasz kogos o tarczki jak wypelniac jak ustawiac tachograf to nie wiedza i próbuja szybko zmienic temat.
Juz zdazylem sie dowiedziec ze musze miec caly czas pracy udokumentowany, nawet jak jestem w domu czyli wypisuje tarczke imie nazwisko numer auta i krecha na 24godziny tak
Panowie, nie bądźcie tacy krytyczni. Chłopak wie ile czasu ma pracować, jak wypisać tarczke.
Idzie do pierwszej roboty i pewnie szef mi mówi, żeby na pauzie ładował to jeszcze zdąży gdzieś podjechać.
Ma chłopak wątpliwości, to lepiej żeby dopytał niż udawał cwaniaka, a później płakał przy kontroli.
Niech Cię zaraz nauczą cofania zegarka, dodawania kilometrow i innych przydatnych...
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 46 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę