Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 cze 2017, 10:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Pewnie jest po przekładce z anglika skoro zapomnieli przełożyć lusterko z lewej na prawa stronę :lol:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 18 cze 2017, 11:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

I zegary w milach...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 18 cze 2017, 11:17

Oczywiście, że to angol po przekładce. Lewy zbiornik paliwa typowo "angielski", fotel kierowcy przełożony (wystarczy spojrzeć na sposób "zapinania pasów"), lustro czołowe po lewej stronie i chyba siodło jest też wyglądem "takie mniej kontynentalne", a za to masywne, oraz ma zamontowane ślizgi na zwisie, co jest bardzo popularne na wyspach. To, że prędkościomierz jest dodatkowo wyskalowany w milach - niektóre partie były tak zamawiane (jeśli mnie pamięć nie myli, to nawet Waberers tak miał). Nie zmienia to faktu, że to angol po przekładce.


Post Wysłano: 18 cze 2017, 12:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Ilość osi określ w przybliżeniu w ten sposób: masa maszyny + masa ciągnika + masa naczepy i podziel całość przez 8.
Naciski później jeszcze będą zależeć od rodzaju osi, kategorii drogi itp., ale to co napisałem wyżej z grubsza powinno dać Ci obraz ile potrzebujesz osi.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 18 cze 2017, 21:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2014, 21:48
Posty: 531
Samochód: Man tgs6x6 Daf xf 95
Lokalizacja: Olsztyn

kolega alaverdi to widzę że szuka tego zestawu okiem księgowego sknerusa a nie okiem człowieka który by miał tym jeździć.wszystko wyliczone na styk byle przeszło.5-strona tematu, cały czas wszyscy piszą że za mało tych osi ,a on usilnie kalkulator i odejmuje :oops: :oops: :oops:

ZAPAMIĘTAJ MUSISZ MIEĆ ZAPAS W KILOGRAMACH I POSŁUCHAJ TROCHĘ CHŁOPAKÓW BO WIEDZĄ CO PISZĄ


Post Wysłano: 18 cze 2017, 22:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2015, 19:54
Posty: 57

Dlatego też założyłem przedmiotowy wątek, aby nie zrobić głupoty.
Teraz już wiem, że muszę kupić CS 3 osiowy i naczepę 4 osiową, aby jeździć spokojnie.


Post Wysłano: 19 cze 2017, 22:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Ten ciągnik to nie jest angol po przekładce?
Raczej jest bo w tej firmie się angole ściąga wszelakie.


Do takich maszyn mus 3osie+ 4osie naczepa

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 21 cze 2017, 12:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2015, 19:54
Posty: 57

Co myślicie na temat zakupu przerobionego anglika ? Jak to wygląda w praktyce ? Warto zwracać uwagę na takie ciągniki czy lepiej odpuścić ?


Post Wysłano: 21 cze 2017, 13:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

kluczowe znaczenie będzie miało jak ktoś to przełożył
znam firmę gdzie większość z ponad 50 aut to powypadkowe auta w tym dużo powypadkowych anglików, robią to sami -dla siebie i potem tym jezdza po wschodzie/europie więc im zalezy zrobić to dobrze
bo wszystko sie da zrobić tylko kwestia umiejętności ,zaplecza czasu i sensu


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: