Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 wrz 2017, 17:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2017, 17:41
Posty: 17
Samochód: FH12 2003

Czołem Forumowicze!

Spotkała mnie dziś nieprzyjemna sytuacja. Otóż w trakcie jazdy z załadunkiem moc samochodu spadła i nie chciał on jechać więcej niż 50 km/h. Przyczyn może być jak rozumiem bardzo wielę, ale mimo to, mam prośbę o wymienienie potencjalnie tych najbardziej możliwych. Dodatkowo, jestem ciekaw jaki program/sprzęt diagnostyczny w Waszej opinii najlepiej zakupić aby identyfikować takie 'kwiatki'?

PS

Miło mi Was wszystkich powitać!

Dziękuje,
a


Post Wysłano: 21 wrz 2017, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Ale ma moc, a odcina obroty przy 1400obr/min, czy silnik pracuje w caltm zakresie obr, ale nie ma siły?

Wskazówka od turbo idzie do końca?


Jeśli chcesz nam shandlować ten sprzęt diagnostyczny, to tu raczej nic nie sprzedasz...

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 21 wrz 2017, 18:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2017, 17:41
Posty: 17
Samochód: FH12 2003

Doprecyzowywując - on de facto gaśnie i żadna informacja na tablicy rozdzielczej się nie wyświetla..

Na tacho się nic nie pokazuje a wrażenie jest takie jakby paliwa zaczynało brakować. Spuszczam nogę pedała gazu i obroty wracają do normy. Generalnie to silnik do 50 działa normalnie, odpala normalnie wszystko jest w porządku.

PS

Nie chcę nic sprzedać :)


Post Wysłano: 21 wrz 2017, 20:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Błędy?

U mnie się podobnie działo jak się wtryski i pompka kończyły. Ale w tej skorupie będziesz miał pompowtryski, u mnie silnik na common railu. Błąd na żółto odnośnie braku odpowiedniej ilości paliwa, po zdjęciu nogi z gazu (zmniejszeniu zapotrzebowania na paliwo) niby wszystko wracało do normy. Błąd na czerwono też się pojawiał, wtedy tylko zgaszenie i zapalenie na nowo na chwilę pomagało.

Na komputer to jedź na jakikolwiek warsztat, najlepiej do tych od wtrysków, pompowtrysków i pomp. Zapłacisz ze 150 zł i będzie wiedział w czym problem. Program kosztuje ze 30 tys. + abonament, więc nie wiem czy Ci się opłaca do okazyjnego sprawdzania.


Post Wysłano: 21 wrz 2017, 22:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Smoka całkiem może zabiło?


Post Wysłano: 22 wrz 2017, 10:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2017, 17:41
Posty: 17
Samochód: FH12 2003

Cytuj:
Błędy?

U mnie się podobnie działo jak się wtryski i pompka kończyły. Ale w tej skorupie będziesz miał pompowtryski, u mnie silnik na common railu. Błąd na żółto odnośnie braku odpowiedniej ilości paliwa, po zdjęciu nogi z gazu (zmniejszeniu zapotrzebowania na paliwo) niby wszystko wracało do normy. Błąd na czerwono też się pojawiał, wtedy tylko zgaszenie i zapalenie na nowo na chwilę pomagało.

Na komputer to jedź na jakikolwiek warsztat, najlepiej do tych od wtrysków, pompowtrysków i pomp. Zapłacisz ze 150 zł i będzie wiedział w czym problem. Program kosztuje ze 30 tys. + abonament, więc nie wiem czy Ci się opłaca do okazyjnego sprawdzania.
Błędy na desce rozdzielczej nie wyskakują. Dzisiaj zajrzę do silnika. Powiedz, czy nie byłoby tak, że gdyby pompowtryski były na wykończeniu to działałby od początku słabo?


Post Wysłano: 22 wrz 2017, 11:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Z pompowtryskami w Volvie to jest tak, że może iść jak burza a pompowtryski bedą szroty.


Post Wysłano: 26 wrz 2017, 12:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2017, 17:41
Posty: 17
Samochód: FH12 2003

Filtry paliwa z separatorem zostały wymienione, samochód działał (10 min) , został zgaszony i już nie chcę zapalić. Zakładam, że się zapowietrzył. Czy wiecie jak go odpowietrzyć?

PS

Zalany został tylko filtr ponieważ nie było jak zalać separatora.


Post Wysłano: 26 wrz 2017, 14:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Poluzuj kalamitkę, pomachaj pompka ręczna i tyle.


Post Wysłano: 28 wrz 2017, 19:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2017, 17:41
Posty: 17
Samochód: FH12 2003

Słuchajcie, udało mi się go odaplić. Wyczyściłem smoka i jest poprawa! Niestety nadal to nie jest to.. Byłem na diagnostycę i nie wyskoczyło nic nadzwyczajnego. Jedyne co wydaje mi się podejrzane to niskie ciśnienie na pompie paliwowej. Przy 600 obrotach jest około 600 atm a przy 2200 obrotach około 4,2 atm. Czy to może być przyczyna? Pytam, ponieważ nie chcę niepotrzebnie wyrzucać pieniędzy.

Dziękuje,
a


Post Wysłano: 28 wrz 2017, 19:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Chyba to jest przyczyna. Zmień pompkę i raczej będzie dobrze.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 wrz 2017, 20:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2017, 17:41
Posty: 17
Samochód: FH12 2003

Oczywiście nie 600 atm. tylko 2 atm.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: