Albo mierzysz oporność wszystkich sensorów , i porównujesz wyniki ze sobą. Ten który będzie miał odchyl będzie winowajcą. Albo odłączaj po kolejki wtyczki od sensorów , jak się pokaże kolejny błąd to lecisz dalej , a jak po odłączeniu nie ma nowego błędu to znaczy ze to ten.
Dzięki za poradę znalazłem przyczynę
błędy wskazane przez komputer w samochodzie po wypięciu po kolei czujników :
a 4143 - czujnik ABS lewy od kierowcy pomiar omomierzem 1,666 kΩ
a 4043 - czujnik ABS prawy od pasażera pomiar 1,666 kΩ
a 4243 - czujnik ABS prawy tył 1,151 kΩ
a 4343 - czujnik ABS lewy tył wskazanie na omomierzu 0,0000 Ω czyli ten jest padnięty.
Teraz najciekawsze koledzy jak to ustrojstwo wyjąć ????
Wiadomo ze fajnie było by to zrobić bez ściągania tarczy . Stary nam się nie przyda , wiec można go zniszczyć . Możesz w niego wkręta wkręcić i próbować jakos wybić. Wszystko zależy od tego ile tam jest miejsca.
Na początek możesz to jakims ordzewiaczem potraktować.
Nie wiem jak bardzo mercedes jest czuły na zamienniki. Ale radzę kupić coś lepszego , przed montażem zmierzyć oporność i porównać do tych co są w aucie .
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
w moim (1841) ostatnio wymieniałem to wyciachałem razem z tuleją w której siedział i później było juz z górki - nie wiem jak u ciebie jest ale pewnie podobnie.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę