Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 lut 2018, 8:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2015, 12:13
Posty: 42
Samochód: SCANIA R420

Witam.
Co może być przyczyną ścierania klocka z jednej strony? Chodzi o klocek wewnętrzny, ten którego dociska tłoczek, drugi zewnętrzny jest równy a ten pierwszy u góry ma już prawie gołą blachę a na dole jeszcze ok. 4-5mm
Naczepa jest na osiach SAF, układ WABCO z jednym tłoczkiem

//edit: NIERÓWNO!!!! (krcr)


Post Wysłano: 01 lut 2018, 8:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2012, 16:41
Posty: 862
Lokalizacja: POS

Poluzuj klocki , albo je całkowicie wyciągnij , i zobacz czy zacisk się przesuwa tak jak by od ramy i od ramy.

Obstawiam ze prowadnice zacisku się zapiekły, i klocek nie odbija ,


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
DAF 95XF 430


Post Wysłano: 01 lut 2018, 9:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 331
Samochód: 105.410

Zacisk stoi na prowadnicach i hamuje tylko klocek dociskany przez tłok


Post Wysłano: 01 lut 2018, 9:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2015, 12:13
Posty: 42
Samochód: SCANIA R420

Prowadnice chodzą dobrze, nic sie nie zacina, maja delikatne luzy, możliwe, że to od tego?


Post Wysłano: 01 lut 2018, 11:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Ja w sprawie tytułu. Powinno byc nierówno.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 01 lut 2018, 12:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

A ja w sprawie, że te zaciski z jednym tłoczkiem to jest lipa. Mam od nowości jeden doczep ( 5 sezon jeździ) z takimi, i co z którym problem, to wymieniam na dwutłoczkowe.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 01 lut 2018, 14:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 cze 2017, 22:18
Posty: 76
Samochód: Man

Kolego miałem ten sam problem. Te zaciski to jedna WIELKA LIPA. Musisz pilnować klocków jak Ci zostanie tak z 30% to juz trzeba wymieniać bo jakieś plastiki w środku się zrywają. Koszt regeneracji 600zł netto. Przerabiłem juz ten temat


Post Wysłano: 01 lut 2018, 14:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 cze 2017, 22:18
Posty: 76
Samochód: Man

Jak potrzebujesz jakiejś firmy co regenerują to Ci mogę dać namiary na bardzo dobrą firmę i nie drogą. Jak pojedziesz osobiście to od ręki w 30min Ci wszystko zrobią


Post Wysłano: 01 lut 2018, 15:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2013, 20:49
Posty: 73

Z wymianą tłoczka w Wabco nie ma problemu. Kupuje sie kompletny tłoczek jako jedna część. Czasami problem może być z odkręceniem śrub. Więcej skladania jest np w Knorr, co nie zmienia faktu, że też wolę obsługiwać Knorr niż Wabco.


Post Wysłano: 01 lut 2018, 15:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Kolego miałem ten sam problem. Te zaciski to jedna WIELKA LIPA. Musisz pilnować klocków jak Ci zostanie tak z 30% to juz trzeba wymieniać bo jakieś plastiki w środku się zrywają. Koszt regeneracji 600zł netto. Przerabiłem juz ten temat
Plastikowy jest ten element, w który wkłada się dużego torxa, żeby zluzować klocki.
Urywa się bo jest z gównianego kruchego plastiku, bo ktoś nie wie w którą stronę się luzuje, bo ten sam ktoś nie spuścił ręcznego.

Tak czy siak, te zaciski to lipa.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 01 lut 2018, 15:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 cze 2017, 22:18
Posty: 76
Samochód: Man

Cytuj:
Cytuj:
Kolego miałem ten sam problem. Te zaciski to jedna WIELKA LIPA. Musisz pilnować klocków jak Ci zostanie tak z 30% to juz trzeba wymieniać bo jakieś plastiki w środku się zrywają. Koszt regeneracji 600zł netto. Przerabiłem juz ten temat
Plastikowy jest ten element, w który wkłada się dużego torxa, żeby zluzować klocki.
Urywa się bo jest z gównianego kruchego plastiku, bo ktoś nie wie w którą stronę się luzuje, bo ten sam ktoś nie spuścił ręcznego.

Tak czy siak, te zaciski to lipa.


Kolego i plastik jest też ten co wchodzi siłownik tam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: