potrzebuję informacji na temat możliwości podłączenia dodatkowego oświetlenia w Volvie jak w temacie.
Ponieważ komputer steruje osobno każdym pojedynczym elementem elektronicznym ( np. led postojowym czy lampką obrysową) podłączenie dodatkowego obciążenia wywołuje błąd i jego odłączenie.
Pytania:
- czy ktoś wie jakie jest maksymalnie obciążenie np. lamki obrysowej?
- czy komputer porównuje pobór prądu strona lewa/strona prawa i na tej podstawie wyłącza jeden element który podejrzewa o zwarcie?
- skąd można pobrać bezpiecznie +24V żeby zrobić dodatkowe oświetlenie na osobnym przekaźniku?
W poprzednich modelach +24 wchodziło do kabiny grubym kablem, do którego można było podłączyć się od wewnątrz i zrobić np. osobną instalację do halogenów czy oświetlenia kabiny z zewnątrz.
Jak to jest w Euro 6?
Czy ktoś ma jakieś schematy albo może służyć pomocą w temacie?
Założyć lampki, podciaganc instalacje i żeby tylko wpięli i na kompie zrobili. Przynajmniej spokój będzie a nie będzie to kosztować więcej niż 300pln netto. Jak za regulacje zaworów wzięli 900 co trwało ponad 4 godziny.
Panie kolego my tu nie jestesmy od tego zeby dawac konkretne rady tylko filozofowac i przekonywac Cie czemu nie masz racji. Nie zaleznie o co pytasz. Tak to jest na tym forum.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę