Wysokosc jest porownywalna, ponieważ z kontenerem 40HC nie mogą przekroczyć 4 metrow wysokości. Co do wymiarów tego dyszla to są dwa rodzaje stonóg. Jedne mają siodło i tylną częśc idzie zapiąć do ciągnika, a drugi typ to te z tą jakby rurą kwadratową. Co do zdjęć to mogę Ci zrobić tych podkładów. Niektóre naczepy mają osobne kostki, które nakłada się na śruby, a inne mają np. obracane lub wyprofilowane łapy ze śrubami. Mogę Ci w tygodniu kilka fot zrobić.
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
Pany i Panewki, orientuje się ktoś z was co się dzieje aktualnie w Chryzanowie ?
Podobno miał powstać tam terminal kontenerowy.
Jest ktoś doinformowany czy on już działa czy jeszcze nie ?
Pytanie za 100 punktów! Macie jakiś patent na mało używane śruby? Ostatnio serwisant z TIP twierdził, że najlepszy jest suchy smar z teflonem. Rozruszałem wszystkie śruby, wyczyściłem z rudej, nawaliłem smaru i... Po półtora miesiąca połowa śrub zapieczona...
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
To jest suchy smar do połączeń gwintowych, łańcuchów itd. Niby wszystko się zgadza- po odparowaniu było suche, nie było tłuste i nic się nie łapało do gwintu, a mimo to ruda znów się zagnieździła.
Kiero to są śruby od mocowania kontenera przy ramie. One narażone są na wodę, sól drogową i cały syf lecący spod kół ciągnika i naczepy. Te które używa się regularnie są ok i odkręcasz palcem, a te które są rzadziej ruszane po chwili zajdą rudą i jest trzaskanie młotkiem.
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
Gdyby to było takie proste to bym tu nie wrzucał pytania. WD jest tłuste i szybko się wszystko do niego łapie i gwint jest cały zwalony to jest takie podcieranie du*y szkłem
Mowa o czymś takim:
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Najlepiej to sobie radzi z tym syfem gorąca woda z czajnika.
Czym byś nie smarował to i tak na końcu będzie syf przyklejony do smaru i nie będzie można śruby odkręcić.
Ja cały czas zastanawiam się nad sensem kupienia tego ori klucza do nakrętek, zamiast walić młotkiem w nakrętki.
U mnie to jakiś mądry na przeglądach naczepy śruby smaruje jakimś olejem l, potem dostanie piachu i nie do odkręcenia.
Najlepiej jest jak od nowości nikt tych śrub nie smaruje to wtedy nie ma z nimi problemu.
Luka bardziej mi chodzilo jako dodatek chroniący przed powstawaniem rudej.
Man mam ten klucz i dla mnie to porażka. Jest minimalnie większy niż nakrętka. Sprawdza się ewentualnie gdy dociągnie się nakrętka w czasie jazdy taka która chodzi lekko. Próbowałem nim odkręcać te zastane i zasyfione to tak ładnie wyskakiwał ze śruby, że prawie wizytę u dentysty sobie zafundowałem. Przytrzymywanie od dołu przez kogoś, a drugi przez rurę kręci też w większości nic nie daje bo on i tak wyskakuje. Ten klucz to dla mnie porażka.
Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
W tych śrubach nie ma gwintu o przekroju trójkąta jak w typowej śrubie.
Między nakrętka a śrubą jest minimalny luz i nie wielka ilość rdzy na gwincie nie powinna mieć wpływu na zapiekanie się nakrętek.
Wszelkiego rodzaju smary, oleje powodują problemy z odkręcaniem śrób.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Dlatego że tam masz rdzę plus piasek, tak jak Luka napisał należy co jakiś czas ruszyć śruby aby tą rdzę zruszyć.
Lej gorącą wodą z góry to na pewno pomoże w odkręceniu nakrętki.
Dlatego pytałem o jakiś magiczny sposób. Tego, że trzeba nimi kręcić to byłem świadomy. Myślałem, że może jest jeszcze jakis bajer hamujący ten efekt rdzewienia [emoji6] dzięki za rzeczowe odpowiedzi [emoji6]
Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 42 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę