Offline
Użytkownik
Rejestracja: 06 sty 2018, 23:28
Posty: 25
Witam
Czy możliwe jest by przekładnia kierownicza była aż tak zużyta że posiada luzy w środku?
Objawy:
Samochód wjechał w głębokie koleiny, podczas kręcenia w prawo koła pozostały prosto w koleinach ale kierownica przeskoczyła o około 45st. Dało się słychać jakieś dziwne rzegotanie.
Przypadek drugi. Podczas jazdy w terenie, koło lewe oparło się o krawędź koleiny, koła były skierowane prosto. Podczas próby pokonania koleiny najeżdżając powoli najpierw kołem lewym, koła nie utrzymały prostego toru jazdy tylko same skręciły w lewo mimo że kierownica pozostała w niezmienionej pozycji. Po czym nie dało się wykonać kierownicą pełnego skrętu w prawo. Musiałem odjechać i oprzeć tym razem prawe koło o koleinę i ruszyć by koła wróciły do pozycji prostej.
Myślałem że są jakieś luzy na wieloklinach ale na oko nic tam nie jest popuszczone ani wyrobione.
Proszę o podpowiedzi.