Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Witam.Powiecie mi co może być przyczyną komunikatu..= Stop brake system failure??==Dodam,że był podłączony do kompa u mechanika ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi.Mechanik zawalony pracą a ja unieruchomiony ... do końca tygodnia,a z tego co wiem jest to tryb awaryjny.no i dzięki temu stracił moc ...Auto volvo FM 9 solo euro 4 ...Podobno może to być związane z ad-blue.Jak myślicie??I bardzo proszę bez głupich komentarzy typu usterka..awaria itd..tylko konkretne pomocne odp.Z góry dziękuję.Pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Zmień mechanika. Jeśli twierdzi że Brake system ma coś wspólnego z Adblue, to zmieniaj czym prędzej.

Wiązka pod kabiną, prawa strona. Szukaj zgnitych, przetartych kabli. Przyczyna to brak przejścia do któregoś modulatora.

Jeśli odcięło moc, to pewnie jest też usterka adblue, ale to inna para kaloszy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Dziękuję bardzo za info Oby to było to..a co do mechanika..Kilka razy robiłem parę rzeczy i się sprawdził..Nie przeglądał mi jeszcze auta bo zawalony autami...tylko na kompie ale skoro tak piszesz Kierownik to znaczy że to drobna usterka jeszcze raz dzięki


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Euro 4 nie powinno odcinać mocy jak adblue umrze. Ale ręki sobie uciąć nie dam.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

I dobrze, bo "byś teraz u r w a ręki nie miał ".

Eur4 po 2007 chyba wrześniu, odcina.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Witam Wracam z tematem niestety.Przewody sprawdzone to.nie to...Okazało się że w tłumiku na wlocie była skała którą skuwali ...dosłownie to pewnie od ad blue...Ale po odebraniu auta przejechałem kilka km żeby sprawdzić wróciłem do mechanika by się rozliczyć i podczas następnego km. znów wyskoczył ten sam błąd i tryb awaryjny Mechanik mówi że może być zapchany katalizator.No i zostało u mechanika.Jak myślicie co to może być według Was??Czekam na odp.A jestem już 2 tydzień unieruchomiony...Więc czekam na cenne wskazówki.Pozdr.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

To żebyś zmienił mechanika, lub naucz się angielskiego .
Co ma wspólnego komunikat o awarii układu hamulcowego z układem wydechowym :?:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Podobno jak włącza się tryb awaryjny to taki jest komunikat..jak przyjdzie pora to zmienię mechanika..Na razie nie takich rad oczekuje....Czy miał ktoś taki problem???


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

To jak tępemu tłumaczyć, to że masz osobny problem z szczochami i przy okazji zatkany katalizator.
To komunikat o usterce układu hamulcowego nie ma nic z tym wspólnego

To sobie w menu w tym volvie odczytaj kody usterek związanych z układem hamulcowym

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Uważam, że daj se spokój z tłumaczeniem, nie przetłumaczysz. Ja mu to samo napisałem kilka dni temu, a ten dalej swoje.

Komputer pokładowy w volvie jest taki, że są kody błędów i ich krótki opis.
Na dobrą sprawę błędy można sobie zczytać samemu. Ale to by za dużo tłumaczenia było, a na koniec Ci powie, że on nie tak8ch rad oczekuje.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Chodziło mi że nie potrzebuję rady... nauki języka angielskiego nie ma komunikatów błędów na desce rozdzielczej... po co takie uszczypliwości...chamskie teksty ..masakra...Tylko hejt i naśmiewanie....!!!Napisałeś kilka dni temu kierownik...i napisałem wyraznie,że przewody ok...to co się czepiasz znowu...ja pierd...nic tu nie można napisać bo zaraz czepianie ...masakra


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Komunikaty błędów są, ale w menu Diagnostics. Nie ma ich na wyświetlaczu w trybie "do jazdy ".

Nie jestem uszczypliwy, tylko pytasz o rady, a nie reagujesz na nie, i jeszcze fukasz, więc nie dziw się reakcji.

Poważnie ci mówię, zmień mechanika. Sam kumaty nie jesteś, a te patałachy robią tak, żeby tylko za bramę wyjechało.

A do tematu przewodów, to obstawiam że jeszcze wrócisz.
Jeśli nie przewody, to któryś modulator, lub padał hamulca.
Módl się żeby to były przewody. Tyle ci powiem.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

OO widzisz teraz napisałeś konkretnie kierownik;) Jutro dokładnie zobaczę trybie diagnostics choć jest tam wszystko po angielsku ale wujek google pomoże;)Nie fukam denerwuje się bo auto nadal unieruchomione...a już zapłaciłem..Czy kumaty nie jestem hmm no w tym nie bo auto mam pół roku a pracuje krócej ale szybko się uczę;)On akurat nie jest patałach robił mi parę różnych rzeczy i było zawsze ok...szczerze nie sprawdził przewodów..powiedział że bardzo ładnie wyglądają...Sam sprawdzę kierownik pisałeś o tej wiązce po podniesieniu kabiny od strony pasażera taka gruba poowijana jakimś materiałem przynajmniej u mnie;) pozaciskana trytkami tak???To rozpruć i sprawdzić???Masz rację ogólnie mechanicy to porażka...a chodzi Ci,że może to być coś drogiego np czujnik nox???modulator albo czujnik hamulca....rozumiem..oby nie jakaś droga elektronika...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Widac mechanik tak samo poliglota jak i ty. Oby wam wujek google nie zaniemogl.

Co do oceny przewodow przez mechanika. W swoim zyciu spotkalem super piekne dziewczyny z podartymi rajtuzami na dupie takze wiesz na pierwszy rzut oka nie ma co wierzyc

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Dziękuję za bardzo pomocną opinię na prawdę rewelka najlepsza ze wszystkich odpowiedzi.....a jaka pomocna ulalala;););)A co do kobiet to współczuję.....trzeba spotykać takie którym można samemu je rozrywać;););)Zrozumiałem przesłanie;);)No może i racja;) Sprawdzę przewody jak pisał kierownik...i zobaczymy...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Najpierw sprawdź, czy mechanik nie ma podartych rajtuz na dupie :D


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

oooo widzę,że lubisz chłopaków w rajtuzach....to powodzenia hehehh a jak chcesz zabłysnąc to posyp się brokatem;)Tyle w temacie Kierownik jeszcze raz dzięki za radę innym nie mam za co nara....


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Nie zrozumiałeś, ale wcale się temu nie dziwię...:D


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2014, 1:48
Posty: 60
Samochód: Volvo Fm 9 Jaguar S Type
Lokalizacja: Centrum

Zrozumiałem....i to bardzo dobrze...mozliwe że ten mechanik jest do....ale czas pokaże...jeszcze mógł byś się zdziwić...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Czy nox czy co innego to odczytaj błędy tp coś może podpowiemy xd midpsidfmi tak bodajże to będzie,Kierowniku popraw mnie w razie czego.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: