Cytuj:
To ile teraz aktualnie aut we flocie ?
Juz kiedyś o tym pisałem ale dziwię się że nie chcecie się usamodzielnic i porzucić tej spedycji
Sześć aut.
Co do roboty to raczej nie jest temat na forum
Obecnie jest jak jest, głodni nie chodzimy i nie mając sensownej alternatywy nie ma co na siłę kombinować. Już byli tacy co mieli świetną robotę w kółkach od bezpośrednich klientów a później wracali z podkulonym ogonem.
Cytuj:
Pytanie, skoro baby axle było "strzałem w dziesiątkę" to dlaczego tym razem 4x2?
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Jak w 2018 roku brane były poprzednie auta to nie było różnicy w cenie czy weźmiesz z placu, lekko zmienisz konfiguracje auta, które ma już zaklepany slot czy skonfigurujesz od a-z nowe. Ta sama konfiguracja kosztowała tyle samo, tylko wtedy sprzedaż szła, najstarsze sztuki z placu schodziły, na ich miejsce przychodziły nowe, 3 miesiące trzeba było czekać na auto z fabryki pod własne widzimisię to i nikt promocji nie robił, bo po co.
Obecnie nikt aut nie kupuje, ceny od tego roku nowych tirów padły kompletnie na ryj (no oprócz Scanii, oni nadal żyją we własnym świecie). Wiadomo, że priorytetem dla dealera jest wypchnięcie auta z placu, więc można na nie uzyskać dobrą cenę i taka jest historia tych ciężarówek. Ty się czepiasz braku ośki a niewiele brakowało a nowe Dafy by przyszły
Po prostu w tej sytuacji wybrzydzanie byłoby kompletną głupotą i trzeba było brać co akurat stało. Jak się trochę sytuacja wyklaruje i znowu całe auto będzie od początku konfigurowane to pewnie ośka powróci.