Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 lip 2018, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

Czy słabe turbo może powodować wysokie zużycie paliwa auto pali 44 l mimo że w pierwszą stronę jedzie pusto na powrocie max 15 20 ton auto ciągnie dopiero od 1500 obrotów i nie ma tego charakterystycznego świstu i wycia pod obciążeniem nawet pod górę. pompowtryski były robione 40000 temu EDC nie żadne kontrolki się nie palą.

Warto dawac turbo do regeneracji w suder powiedzieli mi 1850 brutto za nową turbosprężarkę więc ze starą chyba nie ma sensu jeździć. Auto ogólnie mam moc bo niedawno był robiony Chiptuning ale dopiero powyżej 1500 obrotów założony jest też Nowy czujnik turbodoładowania. Auto też przed chip tuningiem palilo 44 l ale teraz Ma moc od wcześniej stawało praktycznie pod każdą górę


Post Wysłano: 03 lip 2018, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2013, 20:49
Posty: 73

Czujnik doładowania jeżeli kupiłeś nie oryginalny to może ciągle dużo palic.


Post Wysłano: 04 lip 2018, 8:42

Nie chcę być nieuprzejmy, ale robili Ci tuning bez sprawdzenia stanu silnika i osprzętu? Nie wydało się to mechanikom dziwne, że w czasie hamowania silnika (o ile takie było robione przed i po tuningu) turbina "milczy"?


Post Wysłano: 04 lip 2018, 15:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

Nikt nic nie hamował :twisted: stwierdzili ze auto pali przez brak chwatu:)
turbo jest mocno okopcone spalinami w środku jest postawiona teoria co ma to coś wspólnego z zaworami w głowicach
Byłem juz po nowe turbo ale okazało sie ze zle zrozumiał numer vin i zamówili turbo do 12 litrowego motoru a nie takiego jak moj czyli 10.6.. te do mojego Kosztuje 2100 brutto czyli chyba jednam regeneracja za 900-1100 netto może być opłacalna

Obrazek

Obrazek

auto ogolenie ma moc ale dopiero od 1300-1400 obrotów.. przy jeździe pod gore słychać ze się mocno męczy bez zrzucenia połówki do minimum 2000 obrotów


Post Wysłano: 04 lip 2018, 19:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Tak to jest każde okopcone.

Jeśli łopatki całe, a luz na wałku rozsądny (ma być, ale tylko taki wyczuwalny w palcach, nie może być np 1,5mm), to zakładając że nie ma zmiennej geometrii to co Ci da ta regeneracja?
Dłużej pojedziesz na tym co masz, niż na tej regenerowanej w Suderze.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 04 lip 2018, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

zamówiłem nową holset w intercarsie nie regenerowana
luz jest minimalny ale czuć że te Turbo nie pompuje węże są miękkie a nawet po zdjęciu węzaz Turbo strasznie cicho i słabo pompuje w Atego 6 cylindrowym po zdjęciu węża jest huk jakby Boeing lądował

Wymieniałem dziś wszystkie filtry i olej auto tak ciągnie paliwo ze aż zassało filtr paliwa(filtr paliwa miał około 8 tys przebiegu)
:) normalnie był pogięty.. Knechta nie zadne badziewie.. był czysty jak łza ale zassany :) po wymianie filtra auto dalej ciagnie tylko od góry powietrza tez nowy knechta
Pompka zasilająca była zakładana nowa razem z pompowtryskami..

Jutro założę nowe turbo jak dalej to samo z mocą i spalaniem podjadę na serwis scani do płocka..


Post Wysłano: 06 lip 2018, 13:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

te dobrane po vinie tez nie pasowało :)
musiałem jechać ze swoim garettem na regeneracje tam facet któremu powiedziałem ze auto po chipie dał mi na wymianę większego holesta od 420 konnej scani który pasował bez rzeźbienia auto ciągnie już od niskich obrotów:) zobaczymy jak spalanie


Post Wysłano: 22 gru 2018, 11:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

Pompo-wtryski były jednak padnięte zostały wymienione w ramach reklamacji mimo ze minęło ponad 1.5 rok od regeneracji
I spalanie spadło do 36-38 litrów.. Jednak auto dymiło gryzącym białym dymem na zimnym silniku.

Byłem w serwisie na regulacji zaworów i pompek i auto przestało całkowicie dymić na zimnym

Rozjechane zawory mogły mieć aż taki wpływ na spalanie ??


Regulacja była w czwartek a teraz ani pogoda ani trasy na robienie norm więc pewnie dopiero po nowym roku przekonam się czy jednak coś to dało..


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: