Witam mam do was pytanie odnośnie dzielenia pauzy 45miuntowej.
Wiem że taką przerwę można dzielić na minimum 15 i minimum 30 minut.
Wszystkie przykłady schematów przerwy dzielonej pokazują 1h Jazdy pauze 15 min 3,5h jazdy pauze 30 min i 4,5h jazdy.
To jest jedyny przykład gdzie można wykorzystać pauze dzieloną? czyli po 1h jazdy musze zrobić Pauze 15min?
z tego co wiem pauze dzielona musze zmieścić w okresie 4,5h jazdy tak jak normalna 45miuntówka.
Czyli mogę zrobić przykładowo 2,30jazdy przerwę 15 min 2h jazdy 30min pauza 4,5h jazdy. Lub 3h jazdy przerwę 15 min 1,5h jazdy 30min pauza i 4,5h jazdy?
Jeżeli te przykłady które podałem są prawidłowe to po pauzie 30 minutowej czyli w sumie 45 bo wcześniej robiona jest 15stka odblokowuje mi jazdę 4,5h bo liczy się jako 45 i nie musze już potem robić żadnej pauzy chyba że czas jazdy będzie większy niż 9h wtedy to musze zrobić bezwarunkowo 45min ciągłej żeby móc jechać dodatkowa godzinę z 9 do 10 dobrze rozumiem?
O ile mnie pamięć nie myli to nie ma "dolnej granicy" czasu jazdy. Mowa jest tylko o dzieleniu przerwy 45-min. W takim układzie możesz zrobić przerwę 15 minutową nawet i po 5 minutach jazdy. Z przerwą 30 minutową musisz już zmieścić się w czasie wyznaczonym przez Prawo Pracy.
Nie ma dolnej granicy czasu jazdy, po której możesz złapać 15 lub nawet 45.
Np ja i moje byki, często po zrobionej 45, jest szarpnięcie 1,5min i łapane 15 min. Potem tylko 30min gdzieś po drodze i temat pauz wyczerpany na dany dzień.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 50 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę