Cytuj:
Wysokość poduchy, przy tym samym nacisku, nie określa ciśnienie powietrza, tylko jego ilość w poduszcze.
Ciśnienie, a zarazem charakterystyka tłumienia drgań i reakcji układu hamulcowego jest zależne od ciśnienia a nie ilości powietrza w poduszce.
Taka zagwozdka do przemyślenia dla Ciebie na dziś wieczór
.
A komputerem na serwisie ustalasz tylko wysokość zawieszenia, w przewidzianym przez producenta zakresie jego prawidłowej pracy.
Zagwostka dla ciebie, podłącz komputer to się zdziwisz w jakim zakresie można ustawić poziom jazdy.
Sam ostatnio zmieniałem do ustawień fabrycznych.
Druga zagwostka dla ciebie, bo twoja teoria kupy się nie trzyma.
Teraz mi wyjaśnij skoro według ciebie ciśnienie powietrza się nie zmienia przy zmianie wysokości zawieszenia.
Masz czujnik obciążenia, wagę w pojeździe dla ułatwienia dla ciebie podnosząc zawieszenie do góry czujnik obciążenia zmienia wartości.
Tym pojazd wyżej stoi tym pokazuje większe obciążenie osi.
Dla podpowiedzi powiem Ci że czujnik obciążenia osi pokazuje wartości na podstawie ciśnienia powietrza w poduszkach.
Ale ty twierdzisz że ciśnienie się nie zwiększa.