Kwiaty to nie tylko wózki. Na kwiatowa chłodnie wchodzi 43cc, standard 37. Wózki zazwyczaj jadą na 14 stopni, cięte w kartonach na 8. Wózki musisz dopychać (na kwiatowce) żeby na koniec zamknąć drzwi, wiazesz na końcu cienkim pasem do wózków bądź koń w dół a naczepa w górę i powoli odjeżdżasz od rampy by wózki nie spadły. Gdzieś miałem schemat jak znajdę to wyślę. W dużym skrócie, po prawej stronie stawiasz 2 wzdłuż i 1 w poprzek i tak cały czas, ostatnie 6 wózków musisz załadować odwrotnie by zamknąć drzwi. Ogólnie robota nocami, szybkie zal i roz które robisz sam. 90% to podwójne obsady.
Mam pytanie odnośnie rejestratora temperatury z drukarką do chłodni, zabudowanej na samochodzie ciężarowym. Posiadam rejestrator firmy Esco, model DR 203. Jest to rejestrator z bezprzewodowym czujnikiem, umieszczonym w chłodni. Czujnik posiada bardzo dużą bezwładność - przejście z temperatury ok -2 do ok +20 zajmuje mu praktycznie 45-50 min. Czy wszystkie tego typu urządzenia posiadają tak dużą bezwładność, czy mam uszkodzony czujnik? Czy rejestratory przewodowe również mają taką przypadłość? Proszę o opinie osób, używających jakiekolwiek rejestratory w chłodni
Pytanie za 100.Czy robota na każdej chłodni jest taka jak na kwiatach , że trzeba lecieć na łeb na szyję i wszystko jest wyliczone co do minuty ?? Odpowiedzi typu wszędzie trzeba z*********ć nie mile widziane Pozdrawiam
_________________ Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E
Przeważnie właśnie jest tak jak piszesz. Wszystko na wczoraj, dużo się jeździ nocami itd.
Chodź są pewnie wyjątki, że robota poukładana i spokój ale większość to robota na wariata.
Pytanie za 100.Czy robota na każdej chłodni jest taka jak na kwiatach , że trzeba lecieć na łeb na szyję i wszystko jest wyliczone co do minuty ?? Odpowiedzi typu wszędzie trzeba z*********ć nie mile widziane Pozdrawiam
Tak w 80%. Wszystko zależy od tego co wozisz. Wszystko co ma krótki termin przydatności to na gwałt.
Tak w 80%. Wszystko zależy od tego co wozisz. Wszystko co ma krótki termin przydatności to na gwałt.
Taaaaa,ile razy stałem pod molochem i czekałem na miejsce na magazynie?Traktują jako mobilny magazyn więc czy serek stoi na magazynie czy w naczepie to jeden czort.
Chłodnia non stop nocki,wszystko na rano i nie ma zmiłuj.
Jak kiedyś zejdę z wywrotki to wrócę tylko i wyłącznie na chłodnie
_________________ "Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019
To [wycenzurowano] najbardziej... Przyjechałeś we wtorek na bronisze i stałeś do czwartku bo "ty masz agregat to możesz stać"... A zrzucali bez kolejki plandeki od Mielczarka i innych rekinow
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Raz, że zależy co wozisz (na mrożonce Ciebie nawet normalne zakazy ruchu obowiązują), dwa zależy też do jakich klientów.
Porównując to co obecnie ogarniam z poprzednią robotą na plandece (tylko tam w 90% Ikea więc też punktualność była istotna), to w sumie momentami nawet większy luz jest. Na pewno dużo więcej firm pracujących w weekendy czy w trakcie nocy. Wszystko zależy od firmy, czy jakaś powtarzalna robota i specjalizacja czy po prostu cokolwiek co drzwiami wejdzie.
Tutaj głównym towarem są kwiaty. Wieczorami załadunki i pędzel w nocy to akurat mi nie przeszkadza że nocki. Tylko to tacho na styk troszkę mnie martwi. Strzały są miedzy 700km a 800km nie raz dwa miejsca zrzutek. Kasa dosyć dobra system 6trasa/6dom 5trasa/5dom. Samochód na dwóch kierowców. Zastanawiam się bo mam ofertę też jazdy pod lotniskami ktoś może też coć powiedzieć o tej robocie ??
_________________ Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E
Chłodnia przy lotniskach to jak wczasy w Ciechocinku. Swego czasu właśnie chłodnią. Woziłem duzo lotnisk. Rozladunki w godzinach. 8 zrzutek na jednym lotnisku, np. W Brukseli. Kazda na inna godzine tak ze 15h tacha brakowało. I kazdy ma Cie w nosie. Stanie po 3 godziny pod rampą co powoduje spóźnienie sie na kolejne rozladunki. Ogólnie nie polecam. Lotnisko w Liege przebijało wszystko. Rekord 21 godzin pod rampa. Często jak juz rozladowałem Lotniska, kończąc np. W Amsterdamie ładowałem Kwiaty. To traktowałem to jako relaks.
Rejestracja:03 mar 2019, 22:48 Posty: 2
Samochód: DAF
Przerabiałem już temat wożenia kwiatów. Najlepsze połączenie to chłodnia Schmitz i agregat Thermo King. Te nowe agregaty SLXi od Thermo Kinga są najlepsze. Usprawnili mechanizm pasków, rolek i napinaczy, zastosowali patent z FrigoBlocka. Agregat jest cichszy niż Carrier Vector no i nie ma generatora, który jest nie do naprawienia i jak padnie to koszt wymiany wynosi ponad 15 tys. zł... no ale każdy lubi co lubi...
Nawet w serwisie nie kosztuje to 15 tys... Ale z reszta się zgodzę, nie trzeba podciągać pasków, ma swoje bolączki ale kultura pracy w stosunku do Vectora to klasa.
system 6trasa/6dom 5trasa/5dom. Samochód na dwóch kierowców. Zastanawiam się bo mam ofertę też jazdy pod lotniskami ktoś może też coć powiedzieć o tej robocie ??
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 42 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę