Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
między zamiataniem a wpadaniem w bujanie jest zasadnicza różnica.
zamiatanie to po pierwsze jest luz na sprzęgu sworzeń i tulejka i (lub) luzy w zawieszeniu i to nie tylko na przyczepie ale również w samochodzie.
bujanie to masz kiepskie amortyzatory i (lub) luzy w zawieszeniu na tulejach,może być tez przeładowana lub nieprawidłowe ciśnienie w ogumieniu i to nie tylko na przyczepie ale również w samochodzie..
popatrz jeszcze na technikę jazdy.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Najprościej to we dwóch chłopa, zablokowac hamulec w przyczepie i szarpać autem a drugi obserwuje zaczep, dyszel,obrotnice. U nas kazdy luz widać w takiej próbie, najciekawiej wyglądała obrotnica która wyraźnie sie rozchodziła góra-dół.
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
ja mam chyba tez luz na obrotnicy jutro sprawdze.
Gdzie kupić w normalnych pieniądzach nowa obrotnice ? przyczepa 3 osiowa więc pewnie obrotnica minimum 10ton..
jak mam dać 4-5 tyś za nowa obrotnice to chyba odstawie przyczepę w krzaki i zamówię nową
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
pomijając aspekt i "precyzyjność" pytania to wkurza mnie że my (użytkownicy) się napinamy, a założyciel tematu zgubił się w odmętach transportu i siedzi cicho.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 25 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę