Rejestracja:23 gru 2018, 8:59 Posty: 32
Samochód: Man tga
Witam dla kierowcy urwał się pasek osprzętu i nie było żadnych problemów z imo. Po opuszczeniu kabiny auto nie kręci wyświetla się błąd imobilajzera i sterownika silnika kontrolka silnika pali się na czerwono... wszystkie bezpieczniki sprawdzone na silniku tez wiązka przy silniku tak samo sprawdzona a problem ciagle jest...
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Urwany kabel lub uszkodzony od visco wentylatora równa się zwarcie . Pewnie uszkodzony sterownik FFR on odpowiada za komunikacje pojazdu z sterownikiem silnika i przy okazji za immobilizer
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Normalnie jeśli nie masz kierowcy z guzikami to za pomocą tych dwóch klawiszy po prawej stronie licznika wchodzisz w menu tam znajdziesz pozycje Diagnoza a potem FFR
Aby wejść w menu trzeba było przytrzymac bodajże ten lewy klawisz po uprzednim skasowaniu komunikatów za pomocą ok
Jak masz guziki na kierownicy to tymi po lewej stronie kierowcy wchodzisz do menu
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jest za to edc?
Jeśli nie ma na liście sterownika ffr a są np edc, zbr, ecas ebs to tak jak podejzewalem sterownik ffr poszedł z dymem przez zwarcie na kablu od wentylatora
To odczytaj błędy z sterownika edc
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To trzeba było odczytać błedy jak się pokazał sterownik ffr
Drugi sterownik musi mieć taki sam numer lub nowszy i przy odrobinie szczęścia będzie wszystko działać.
Jeśli nie to trzeba z starego sterownika przenieść wersję oprogramowania do nowego sterownika.
Z IMO to jest wogle problem bo to cały komplet jest stacyjka ffr i edc
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Wymyślasz teraz z tym odczytaniem numeru błędów, tym bardziej że miałeś odłączony kabel od wentylatora
Jeśli nic nie ma to nic nie wyświetla ani activ ani pasiv
Tu masz przykładowe błędy
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
647 to sprzęgło wentylatora nie podłączony kabel
601 coś z wyłącznikiem tempomatu
3302 stopień wyjściowy przystawka odbioru mocy
Co pokazuje w sterowniku EDC?
Po drugie masz teraz podłączony kabel czy nie od wentylatora skoro pokazuje błąd jako aktywny
Po trzecie musi być więcej błędów ffr skoro napisałeś numer błędu numer 5 a podałeś tylko trzy błędy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 31 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę