Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 maja 2020, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 maja 2020, 19:31
Posty: 7

Marka: -Man
Model: -Tgs 18.510 4x4 Hydro drive
Rok produkcji: -2020
Przebieg: -około 16tys
Wyposażenie: - Z wyposażenia to Man posiada napęd 4x4 Hydro drive. Man jest w wersji xlion większość oświetlenia jest w ledzie, cały zestaw posiada aluminiowe felgi. Kierownica jest wielofunkcyjna el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja,  skrzynia biegów jest manualna. Na dachu znajdują się koguty ledowe i 2 trąby.
Zabudowa/Naczepa wywrotka schwarzmuller 2020r naczepa posiada osłony na nadkola, szybkie mocowanie plandeki.
Manikiem zrobiłem około 16 tys jeździ się nim naprawdę dobrze głównie latam po budowach więc warunki nie raz są naprawdę ciężkie ale w końcu to auto jest do tego przystosowane jeszcze te 510 koni pod wanną robią naprawdę robotę.
Obsługiwane kierunki: -Dolny Śląsk
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 31 maja 2020, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Ładny ten tir kolego. Dużo pali?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 31 maja 2020, 20:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Co to jest ten system szybkiego mocowania plandeki?


Post Wysłano: 31 maja 2020, 20:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 maja 2020, 19:31
Posty: 7

Co do spalania to zależy od roboty jak głównie lata się autostradami to tak zejdzie się do 33-34 ale i 40 tez pokaże.Co do plandeki to chodzi o to że nie ma żadnych klamr na dole i nie trzeba pasów naciągać tyło na górze jest taka zębatka i tam się naciąga plandekę.


Post Wysłano: 31 maja 2020, 20:59
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Wreszcie jakieś ciekawe auto w garażu a nie jakieś tam byle co :mrgreen:


Post Wysłano: 01 cze 2020, 11:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:39
Posty: 360
GG: 1
Samochód: Coś tam zawsze jest
Lokalizacja: Konin, Wielkopolska i reszta świata

Fajny sprzęt :wink: . Szkoda, że nie dali przedłużanych drzwi.

_________________
Ganiam hulajnogą,bo lubię świat bez pedałów.


Post Wysłano: 01 cze 2020, 13:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

W końcu jest na czym oko zawiesić :) To jest sprzęt do kruszyw a nie badziewne 4x2 :>

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 01 cze 2020, 13:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Ile waży ten zestaw?


Post Wysłano: 01 cze 2020, 13:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:39
Posty: 360
GG: 1
Samochód: Coś tam zawsze jest
Lokalizacja: Konin, Wielkopolska i reszta świata

:D :D :D

_________________
Ganiam hulajnogą,bo lubię świat bez pedałów.


Ostatnio zmieniony 01 cze 2020, 13:49 przez mcr, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 01 cze 2020, 13:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:39
Posty: 360
GG: 1
Samochód: Coś tam zawsze jest
Lokalizacja: Konin, Wielkopolska i reszta świata

Typowy, mocny Lew do ciężkiej roboty a nie autostradowa sraczka podpięta pod patelnię :lol:

_________________
Ganiam hulajnogą,bo lubię świat bez pedałów.


Post Wysłano: 01 cze 2020, 14:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 maja 2020, 19:31
Posty: 7

Cytuj:
Ile waży ten zestaw?
Jest dość ciężki 14.800 z pełnym kotłem.


Post Wysłano: 01 cze 2020, 16:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Kierownik takiego tira trzeba było kupić a nie kanie na którą teraz patrzeć nie możesz.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 01 cze 2020, 16:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Patrzeć to akurat mogę, bo ładna jest.
Poprostu muszę się przyzwyczaić, i wtedy będę gadał Kania King Of The Road.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 01 cze 2020, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2005, 22:54
Posty: 707
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE

A Kolego opowiedz coś o tym hydro driv'ie z punktu użytkownika jak to się tam ma.

_________________
:twisted: Latam Iveco - i to całkiem daleko...


Post Wysłano: 01 cze 2020, 21:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 maja 2020, 19:31
Posty: 7

Cytuj:
A Kolego opowiedz coś o tym hydro driv'ie z punktu użytkownika jak to się tam ma.
Co do Hydro drive to jest ono na olej lecz żeby działało w 100% jest potrzebny duży zapas powietrza co najmniej 8 barów w tedy napędy działają tak jak powinny. Dużo powietrza zabierały osie w naczepie bo ostania os opadał przy 22t teraz mam zmienione ustawienia i ostania oś opada przy 17t i spokojnie kompresor ma czas aby dobić powietrze do co najmniej 8 barów i Hydro działa jak należy. Z tego okresu co go użytkuje to mogę powiedzieć że daje sobie radę w terenie . Jak będę jeździł w ciężkich warunkach to pokaże wam jak sobie radzi ten napęd bo jak na razie to raczej latam po utwardzonym gruncie.


Post Wysłano: 01 cze 2020, 22:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Naczepa jest ciężka - sam ciągnik pewnie ok 7600kg.
Powietrze w hydro włącza tylko przystawkę (załącza sprzęgło cierne w kąpieli olejowej) - nie ma nic do mocy hydrauliki - tzn niskie ciśnienie w sumie zmniejszy siłę docisku tłoku dociskającego tarczki cierne - ale to czy masz 7,5 czy 9 bar w układzie to już jeden ciul.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 01 cze 2020, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 maja 2020, 19:31
Posty: 7

Cytuj:
Naczepa jest ciężka - sam ciągnik pewnie ok 7600kg.
Powietrze w hydro włącza tylko przystawkę (załącza sprzęgło cierne w kąpieli olejowej) - nie ma nic do mocy hydrauliki - tzn niskie ciśnienie w sumie zmniejszy siłę docisku tłoku dociskającego tarczki cierne - ale to czy masz 7,5 czy 9 bar w układzie to już jeden ciul.
Tak jak mówisz chodzi mi o to że naczepa zabierała dużo powietrza na opuszczanie osi pod koniec załadunku i kompresor nie zdążył nabić powietrza a już trzeba było odjeżdżać z pod koparki a Hydro nie miało powietrza żeby się załączyć a odkąd opadają osie wcześniej Hydro się normalnie załącza.


Post Wysłano: 07 cze 2020, 16:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cały czas to samo - od 15 lat - za mały kompresor.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 07 cze 2020, 19:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Dobrze, że niektórzy kupują te autostradowe tiry, tylko na 80tkach, z wysokim siodłem, krótkim zderzakiem i szybkim mostem, dzięki któremu palą po 27l, i ważą po 13t. W tych autostradowych popierdółkach, kompresor nadąża bić wiatry :D.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 07 cze 2020, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Jedną wadę na ileś zalet da się przeżyć :-P Na szybki załadunek dużą ładowarką (2 łyżki) nie gasi się auta i też jest ok - gorzej jak zgasisz - przy gaszeniu jeszcze automatycznie podnoszona oś spadnie i napełni miechy, do tego porządne naczepy :) na wysokie siodło mają duże poduchy no i jest jak jest.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: