Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Sprawdzałeś szczelność turbina - kolektor ssący bo to podstawa przy takich objawach , druga rzecz klapka od hamulca na wydechu .Czy silnik bierze olej ?
Oleju praktycznie nie ubywa, klapka od wydechu jest otwarta,
Turbina kolektor jest szczelnie, po kolei wszystko sprawdzalem,
Nie wiem gdzie jest problem, rece opadaja, mysle ze moze jest rozrzad przestawiony o zabek, ale mechanik mial przyjechac i sie ociaga bo sam tego nie sprawdze
Dzisiaj jeszcze odpialem wydech, wirnik wydechowy obraca sie bez oporu, ladnie wyglada, troche okopcony ale to chyba norma, odpialem jeszcze wtyczke od czujnika na kolektorze ssacym, komp wywalil dwa bledy : 8448 i 8705 , pozatym troche wiecej przykapcalo przy zmianie biegow ale moc ta sama co na podpietym czujniku, czy tak powinno byc? jakies podpowiedzi albo co jeszcze sprawdzic?
Wczoraj byl u mnie mechanik, podmienialismy cewki od dawki i kata wtrysku, sprawdzony zostal czujnik doladowania i turbina, zaworki przelewowe, zaworek w listwie przedmuchany, zawor od gaszenia sprawdzony, robiony balans cylindrow, wszystko gra, jedynie na kompie przy laczeniu z autem pojawia sie komunikat ze test wewnetrzny nie powiodl sie, wiecej bledow brak, czy to moze byc wina kasety? Wiecej pomyslow brak ...
Wlasnie chyba bedziemy go wykrecac i dawac na sprawdzenie, juz nawet to spalanie bym zostawil w spokoju oby auto sile mialo, bo dolny zakres obrotow jest slabiutki, cisnienie paliwa tez sprawdzalismy , na wolnych 15.8-16.1 bara , na przegazowce rosnie do okolo 17.2 bara takze nie ma bardzo juz sie czego innego czepnac
A tłumik sprawdzany? Nie wiem jaka jest jego konstrukcja, ale w osobówce jak katalizator się zatkał to też był problem z mocą i tam z kolei z przeładowywaniem i check engine.
Rejestracja:22 sie 2009, 17:59 Posty: 147
Samochód: R500
Lokalizacja: DSR
Daj znać co i jak bo mi w 500 v8 od jakiegoś roku turbo wstaje na Maxa dopiero od 1200 obrotów... Nie wiem czy ten typ tak ma, czy co go boli, ale jestem w trasie 450tką i tutaj turbo chodzi jak szalone. Niby wszystko było sprawdzane a tu dalej dupa..
Hej, sterownika jednak nie wyciagalismy, po dlugiej rozmowie z elektrykiem z Piaseczna zdecydowalismy dac temu spokoj,
diagnoza padla taka, zeby wyjac jednak turbo i je dokladnie sprawdzic, na dniach bedzie to pewnie robione takze dam znac co i jak jesli sie wyjasni
Turbo zrobione, tylko lozyska wymienione bo reszta bebechow byla ok, auto pali jak palilo i dymi jak dymilo, jeszcze ostatnio mialem problem bo zgasilem u klienta i juz zapalic nie chciala, odpalilem z plaka awaryjnie i zjechalem na baze, po ogledzinach okazalo sie ze filtr paliwa zgnieciony ( mial moze 3tys przelotu, orginal) wymieniony na ori i jeszcze brakowalo tej plastikowej rurki co siedzi w filtrze, ale tego nie bylo od kupna, a nasz mechanik nie wiedzial ze tam cos wogole ma byc, po ogarnieciu usterki jest dalej bez zmian, dymienie i spalanie bez zmian
Auto kuleje dalej, teraz jeszcze mam bledy z koordynatora, temperatura zewnetrzna wariuje i pokazuje na minusie sporo, wskaznik od paliwa tez warjuje, auto pojdzie w rozliczeniu na zamiane w niedlugim czasie, brak sil juz do ogarniecia tego, moim zdaniem po ogarnieciu tych wszystkich drobnych usterek trzebaby zajrzec do rozrzadu czy nie przestawiony jest minimalnie, bo wszystko oprocz tego bylo sprawdzone lub wymienione... wtryski byly na stole prawie na samym poczatku szukania przyczyny niedomagan
W rozliczeniu goly ciagnik, zabieram hydraulike, oswietlenie dodatkowe i wszystkie duperelki ktore dolozylem,
Niedlugo jade zobaczyc kilka egzemplarzy bo ma zjechac kilka sztuk to cos sie dobierze bo brak sil do tej erki
Może wypadało by zrobić te błędy coordynatora i dlaczego filtr zgnieciony- a przy tym dymi na czarno ,wygląda że paliwa nie dostaje . Może smok zapchany
czarny dym owszem tak mowi logika, ale motory z EGR czy innymi tym podobnymi ustrojstwami to niekoniecznie. Bo jak nie dostaje paliwa to sterownik zaczyna kombinowac ze spalinami by netralizowac nieprawidlowy sklad spalin. Tak ze juz to przerabialem ..... filtr paliwa zapchany a auto kopci na czarno.Ale powiem Ci Scanie w E3 E4 czy E5 Ad blue sa w miare przewidywalne i bezproblemowe (wyprowadzenie wszystkiego jest w miare proste i umiarkowanie kosztowne) a schody sie zaczynaja przy nowych wynalazkach. Tak tylko pisze by nie wpasc z deszczu pod rynne
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę