Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 cze 2020, 0:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 cze 2020, 0:02
Posty: 1
Samochód: Volvo fh 13

Witam, mam problem z Volvo fh z 2007r 440 E5, od jakiegoś czasu borykam się " opadajacym" paliwem czasem po dłuższym postoju a czasem zaraz po zgaszeniu ma problem z odpaleniem, po wymianie filtrow było jakiś czas lepiej ale problem wrócił i dotatkowo zaobserwowałem przybywający stan oleju. Pojawiał się błąd niskiego ciśnienia paliwa przy niskim stanie paliwa w baku gdy jest pełno nie ma błędów. Skąd paliwo w oleju? Podpowiedzcie od czego zacząć.


Post Wysłano: 25 cze 2020, 22:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 835
GG: 0

specjalista nie jestem, ale jak przybywa Ci oleju to pewnie paliwo ucieka na tulejkach pompowtrysku, jeździ jeździ aż korba wyskoczy bokiem :? i tym oto sposobem masz rozwiązany problem zapowietrzania sie traktora prawdopodobnie

edit:
chociaż drugi problem masz ten co ja, pełne baki pali, puste nie pali, ale ja jeszcze nie rozwiązałęm tego, ale stawiam na smok zasilający, zaworki zwrotne zmieniałem. jakie masz oznaczenie silnika?

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 03 wrz 2020, 14:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Cześć,
Wymieniłeś tylko filtr Paliwa czy separator też ? , jeśli tak czy massz dobry separator ? (mi raz dobrano po vinie i okazał się że jest minimalnie za duży i źle siadła uszczelka i były podobne problemy) czy czyściłeś smoki w baku ? (tam wewnątrz rurki są sitka trzeba wyciągnać i wyczyścić)
po tych zabiegach dobrze by było komputerem sprawdzić ciśnienie paliwa na postoju i w trakcie jazdy w trakcie jazyd pod obciążenie prawidłowo w okolicach 4 barów
ewentualnie cyz pompa paliwa nie jest uszkodzona i puszcza disla do silnika.
co do teori z obsadami pompowtrysków - raczej nie jeśli by tka było nie ujechał byś (jak silnik pracuje kompresja idzie na szyne paliwową auto momentalnie się zapowietrza).

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 06 wrz 2020, 23:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Cytuj:
Cześć,
Wymieniłeś tylko filtr Paliwa czy separator też ? , jeśli tak czy massz dobry separator ? (mi raz dobrano po vinie i okazał się że jest minimalnie za duży i źle siadła uszczelka i były podobne problemy) czy czyściłeś smoki w baku ? (tam wewnątrz rurki są sitka trzeba wyciągnać i wyczyścić)
po tych zabiegach dobrze by było komputerem sprawdzić ciśnienie paliwa na postoju i w trakcie jazdy w trakcie jazyd pod obciążenie prawidłowo w okolicach 4 barów
ewentualnie cyz pompa paliwa nie jest uszkodzona i puszcza disla do silnika.
co do teori z obsadami pompowtrysków - raczej nie jeśli by tka było nie ujechał byś (jak silnik pracuje kompresja idzie na szyne paliwową auto momentalnie się zapowietrza).
a ja tez sie przychylam do obsad pompowtryskow-to dosc typowa usterka, z powodu ktorej przybywa oleju. Ujechal by ----bo kompresja nie ma nic wspolnego , po prostu paliwo wyciska do gory w kierunku pokrywy zaworow.A pompa nieskiego cisnienia tworzy wystarczajce cisnienie by paliwo wydostawalo sie przez uszkodzona obsade w kierunku zaworow.
Sebastian -tez to mialem uszkodzony smok paliwa po wymianie smoka spokoj


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: