Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Co z Dafem Bartku ;) :lol:

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Ja myje na Sittensenie jak kiedyś gadalismy i raczej nienarzekam. Ale fakt czarne auto to trzeba umieć umyć :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Wtrącę swoje 5gr. W tym tygodniu udało się zjechać z Bartkiem na szybką bajere. XT w całej krasie robi bardzo duże wrażenie, myślę że zdjęcia nie oddają nawet w połowie unikalnego klimatu auta, również wnętrze kabiny jak dla mnie na ogromny plus, całe zestawienie jak i wykonanie nie pozostawia nic do życzenia.

Zdjęcie trochę ujowe, ja to ten po prawej :D

Obrazek


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

O o o popisówka!

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Bartek pochwal się nowymi nabytkami.Zrób jakiś aktual bo kurz osiada,i pokaż tą V-kę... :wink:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1936
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

Załóż instagrama i bedziesz na bieżąco

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ja jestem na bieżąco i bez Instagrama... :mrgreen: Ale nie wszyscy mają Instagramy,Facebooki itd...A te auta są na tyle konkretne, że nie trzeba się nimi chować :>

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 15:49
Posty: 293
Samochód: 22' 660S midlift
Lokalizacja: G D A Ń S K

Zostałem wywołany do tablicy, to trzeba sie "wyświetlić", żeby nie mówili ze się wysprzęgliłem :twisted:

Zacznę od świeżego zakupu jakim jest R500, odebrane w polowie Lipca.
Po 3 latach użytkowania Scanii R450 Stramline przyszedł czas zastąpić ją nowym pojazdem. Nie było jasnego nastawienia, że będzie to Scania, choc tak to się ostatecznie skończyło. Były rozmowy z MB oraz Volvo. Lecz przetarty już szlak w Scanii sprawił, że wystarczyła konkretna rozmowa do rozwiązania kilku prozaicznych problemów i uprościło to podjęcie decyzji o dalszej współpracy. Auto powędrowało do systemu 2/1.

Marka: Scania
Model: R500 Highline
Rok produkcji: 07.2020
Przebieg: 1000km
Wyposażenie:
- duże zegary
- pomiar obciążenia obu osi
- klimatronic
- klimatyzacja postojowa
- poduszki przód
- „nightlocki”
- lampy przednie led
- automatyczna skrzynia biegów
- 5-stopniowy retarder Scania R4100
- tempomat PCC + ACC
- asystent pasa ruchu
- centralny zamek z pilotem
- multifunkcyjna skórzana kierownica ścięta u dołu
- rozkładany stolik przed fotelem pasażera
- rozsuwana dolna leżanka
- dwie lodówki
- elektryczne podwójne szyby i lustra
- fotel kierowcy typu Premium z układem wentylacji, pasażera składany
- Zbiorniki 700+500 ON, 105 l adblue
- radio Scania Premium z nawigacją i podwójna końcówka mocy
- ekspres do kawy
- 1500w przetwornica napięcia
- trąby Hadley „metrówki”
- kamera Orlaco
- CB Stobo XM3003

Kilka zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tutaj trochę mniej świeży temat, czyli wymiana bialej R450 na S580 w grudniu ubiegłego roku. Auto powędrowało do najstarszego stażem w firmie Piotrka.
Marka: Scania
Model: S580Highline
Rok produkcji: 12.2019
Przebieg: 100000km
Wyposażenie:
- duże zegary
- pomiar obciążenia tylnej osi
- klimatronic
- klimatyzacja postojowa
- „nightlocki”
- lampy przednie led
- automatyczna skrzynia biegów
- 5-stopniowy retarder Scania R4100
- tempomat PCC + ACC
- asystent pasa ruchu
- centralny zamek z pilotem
- multifunkcyjna skórzana kierownica ścięta u dołu
- rozkładany stolik przed fotelem pasażera
- rozsuwana dolna leżanka
- dwie lodówki
- elektryczne podwójne szyby i lustra
- fotel kierowcy typu Premium z układem wentylacji, pasażera składany
- Zbiorniki 700+500 ON, 105 l adblue
- radio Scania Premium z nawigacją i podwójna końcówka mocy
- ekspres do kawy
- 1500w przetwornica napięcia
- trąby Hadley „metrówki”
- kamera Orlaco
- CB Stobo XM3003

Zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tutaj zamieszczam wiele luźno wybranych zdjęć, które powstały w czasie od ostatniej aktualizacji.
Większość zdjęć jest mojego autorstawa, nie mniej jednak
DAF: Zbigniew Łozyk
Streamline: Sidzej, Konrad Kaminski
Zdjecia z drogi w NL: Stijn Nieuwenhuijse
DAF i Scania S580: Piotr Latański
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek,
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
,Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
KINGS NEVER DIE


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Sztos.
Co tu więcej pisać.

P.S. Ciekaw jestem jakby Volvo lub Mercedes dopasowało się do stylu ;)

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Naprawdę świetnie wyglądają te Twoje samochody
Według mnie jest tak jak powinno :wink:
Widać ze firma się rozwija
Jakbyś jeździł po kraju to bym przyszedł do Ciebie do pracy chyba :mrgreen:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Rozmawiam z kimś na temat Twoich Scanii i pada stwierdzenie, że ta ostatnia R500 to chyba placowa... Mówię tak
'na pewno" placowa w kolorze floty, w skórach, z przodu na poduchach i dwoma lodówkami o reszcie nie wspomnę :wink:

Dla mnie osobiście wygrywa S580 za silnik. Znam temat V w NG. Ja bym jej kierowcy za ch... nie oddał.

Co do V... Ja chłodniarz z zamiłowania :wink: widzę tu jakieś V7 od Schmitz z 4 alu w powietrzu ale nie tylko . Może dorzucić do tematu specyfikacje naczepy? Będzie ciekawostka w garażu 8)

_________________
International Haulage


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Super- w sumie to ciężko to jakkolwiek inaczej skomentować :lol:

Czekam na porównanie silników 450 i 500hp w normalnej eksploatacji :]


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Też jestem ciekaw porównania 450 i 500,ogólnie sprzęt gruby,do tego nas zdążyłeś przyzwyczaić,a teraz zaczynają jakieś ciekawe ''doczepy'' tu dołączać... :roll: :wink: No i trochę jestem ciekaw jak by w Waszej flocie wyglądało FH czy Actros,tym bardziej myślałem,że obrałeś już sztywno kierunek co do wyboru samochodów.Ale jednego jestem pewien,nieważne jaki znaczek nie wylądował by na masce,będzie dobrze w tym kierunku jaki obrałeś... :>

P.S Tak patrząc na listę wyposażenia dodatkowego,to chyba wyczerpujesz dobre 3/4 konfiguratora... :twisted: 8) :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 15:49
Posty: 293
Samochód: 22' 660S midlift
Lokalizacja: G D A Ń S K

Cytuj:
Rozmawiam z kimś na temat Twoich Scanii i pada stwierdzenie, że ta ostatnia R500 to chyba placowa... Mówię tak
'na pewno" placowa w kolorze floty, w skórach, z przodu na poduchach i dwoma lodówkami o reszcie nie wspomnę :wink:

Dla mnie osobiście wygrywa S580 za silnik. Znam temat V w NG. Ja bym jej kierowcy za ch... nie oddał.

Co do V... Ja chłodniarz z zamiłowania :wink: widzę tu jakieś V7 od Schmitz z 4 alu w powietrzu ale nie tylko . Może dorzucić do tematu specyfikacje naczepy? Będzie ciekawostka w garażu 8)
Co do aut placowych, nie lubię takich. Obecni to mam ogromną nadzieje, że możliwości komfortowych najmów pojazdów tj. DBK Rental nie zdrożeją ani nie znikną z rynku, pomimo obecnego kryzysu. To daje fajna możliwość bycia dynamicznym w relacjach z klientami i to jak przebiega zakup auta.
W sumie tak nawiasem, to od początku naszej działalności prowadzimy stała współpracę z DBK Rental. Mieliśmy już umowy krótkich najmów na czas napraw po-szkodowych, na czas oczekiwania na auta czy tez teraz kiedy rynek jest niestabilny i ciężko było podjąć decyzje o aktywacji kolejnej umowy leasingowej - użytkujemy ciągnik DAF XF480 ps. Petarda.
I właśnie głownie dzięki temu rozwiązaniu - nasze auta mogą być szyte na miarę.

Krótko o naczepie:
Obrazek
Myślę, że nie będę wypisywał całej specyfikacji tej naczepy, bo dużo wymyślałem i szkoda zanudzać. Bazowo dość podobna kompletacja do reszty naszych naczep. Choć ta naczepa, to jest tak zwana V7 czyli najnowszy wypust chłodni od Schmitz, wprowadzony w II Kwartale 2019.

Konkrety:
-Zabudowa FP60 z doppelstock 2050
-Multitemp TK SLXiSpectrum
-2x dźwigane ośki
-Alcoa Dura Bright
-Pełny pakiet Thermoking Pharma Solution (serwis uptime, telematyka, certyfikacja GDP)

trochę modyfikacji:
- czarny zderzak tył, potrójne lampy 3komorowe na stronę, dołożona druga lampa przeciwmgielna
- montaż 4 obrysów w górnej części tzw. framugi (fabryka Schmitz zaprzestała produkcji naczep z 6 obrysami)

Cytuj:
Super- w sumie to ciężko to jakkolwiek inaczej skomentować :lol:

Czekam na porównanie silników 450 i 500hp w normalnej eksploatacji :]
Cytuj:
Też jestem ciekaw porównania 450 i 500,ogólnie sprzęt gruby,do tego nas zdążyłeś przyzwyczaić,a teraz zaczynają jakieś ciekawe ''doczepy'' tu dołączać... :roll: :wink: No i trochę jestem ciekaw jak by w Waszej flocie wyglądało FH czy Actros,tym bardziej myślałem,że obrałeś już sztywno kierunek co do wyboru samochodów.Ale jednego jestem pewien,nieważne jaki znaczek nie wylądował by na masce,będzie dobrze w tym kierunku jaki obrałeś... :>

P.S Tak patrząc na listę wyposażenia dodatkowego,to chyba wyczerpujesz dobre 3/4 konfiguratora... :twisted: 8) :mrgreen:
450 to dobry motor dla jeśli ekonomia jest jedynym aspektem na którym się chcemy opierać budując własny tabor.
500 zaś jest znacząco droższa przy zakupie, ale pali nieznacznie mniej. Przy dłuższym niż 3 lata użytkowaniu jest szansa ze "odda" dopłatę 450->500.

Rożnica mocy jest znacząca. To też wynika z różnic turbin, ponieważ Scania wprowadzając silnik 540 zmieniła turbinę w 500 i tutaj wg wielu osób (m.in pracownicy serwisu Scania) należy szukać argumentów na różnice mocy miedzy 450 a 500 z 2020 r. W wcześniejszych silnikach różnica nie była tak znacząca, podobno.
Ja postawiłem w przypadku kolejnego zamówienia na 500. Teraz już pozostaje tylko dylemat czy przyszłościowo będą to kolejne 500 czy rozsądek przegra i zdecyduje się jeszcze na kolejne V8ki. Nasza 580 ma najlepsze wyniki z perspektywy roku użytkowania równolegle z innymi autami, które przejechały podobne kilometry i pracowały w bardzo podobnych warunkach. Choć całą tą rywalizacje R6 z V8 burzy koszt zakupu.

S450 XT, powrót do domu Listopad
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

R450, Thermoking Słubice
Obrazek
Obrazek


Firmowy zjazd na Sylwestra, 01/02.01.2020, Clacket Lane Services, M25 Orbital, London
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Powrót na prom DFDS, po testach na COVID zawijamy z M2 do Dover
Obrazek

Kilka innych zdjęć z ostatnich tygodni:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
KINGS NEVER DIE


Ale te zdjęcie i tabor cieszą oko! Świetne i czekam na więcej. :D


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Zdjęcia na wysokim poziomie,zdążyłeś nas do tego przyzwyczaić.Odnośnie przyszłościowych planów, jaka jest różnica cenowa między silnikiem 500km a najsłabszą V-ka,tak z konfiguratora?Wiadomo,że są to inne kwoty, ale wizerunkowo to inny świat,530 robi robotę, a znaczek V8 na dole tylko podnosi prestiż przewoźnika i jak widać z realiów potrafi też "grzecznie " obchodzić się z paliwem.No i cena zakupu jest większa,ale przy odsprzedaży też będzie większa niż silników rzędowych.Najnowsza 530 V8 ma 2900Nm momentu, to prawie poziom poprzedniej 580 (3000Nm),sporo "podbili" ten motor..A co do kabiny, zostajesz przy R czy będą S-ki?

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 15:49
Posty: 293
Samochód: 22' 660S midlift
Lokalizacja: G D A Ń S K

Cytuj:
Obrazek

To jedyny powód idei sprzedaży trzyletniego auta. Lepiej wyposażony, lepiej dopasowany do wymagań naszej roboty i nowy z 3 letnia gwarancja ;-) Choć zapewne sprzedaż skończy się tym, że auto pozostanie w naszych szeregach jeszcze na kolejne setki tysięcy km. Nie mam absolutnie żadnego ciśnienia na sprzedaż.
Choć DAF jeszcze chwilę poczeka, zanim zrealizujemy powyższa wizualizację. Obecnie na warsztacie dwa inne auta się szykują - o efektach poinformuję, jak tylko skończę.

_________________
KINGS NEVER DIE


Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Czyli dzieje się :mrgreen:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ostatni Streamline zostaje czy też chcesz go wymienić?

Przy projekcie czarnego DAF-a napisałeś lepiej wyposażony?Tam jest jeszcze coś do dołożenia, bo myślałem że to już absolutny full...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: