Strona 5 z 14 [ Posty: 271 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 714 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 sie 2020, 10:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Ale ja myślę że to całe cięcie gięcie to nie jest wcale poprawianie producenta. Po prostu oni nie robią tak głębokiego bieżnika odrazu bo opona będzie tak niestabilna że się nie będzie dało jechać autem. Miałem kiedyś takie nalewki z głębokim bieżnikiem to myślałem że sierżant się urwał, dupa jechała swoim życiem. A tak to jest u podstawy jakby związane i się to nie kiwa, zobaczcie jak są barki połączone w niektórych oponach 2/3 wysokości jest złączone. Ja w xda2 barki to nacinałem ze 4 razy, jak się złączyły to przed każdą zima delikatnie tak żeby się do wiosny połączyło spowrotem. Niby kilka milimetrów rowek ale na zimę już jest dodatkowa lamelka i to dużo pomaga, teraz już naciąłem do dna i opony są głośniejsze choć niema jakiejś przepaści z trakcją, chyba jest podobnie jak było lekko otwierane na okres zimy...


Post Wysłano: 16 sie 2020, 15:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Pneumaster a gdyby jednak te wewnętrzne felgi okazały się strasznie paskudne, to mam po prostu zamienić same opony dokładnie tak jak mi to wcześniej opisałeś tak?


Post Wysłano: 16 sie 2020, 16:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

No tak, pisał to nawet wcześniej, że niektórzy wolą dopłacić do przekładki opon na poszczególnych felgach, tak żeby felgi zostały na swoich miejscach.


Post Wysłano: 19 sie 2020, 19:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Cytuj:
No tak, pisał to nawet wcześniej, że niektórzy wolą dopłacić do przekładki opon na poszczególnych felgach, tak żeby felgi zostały na swoich miejscach.
Oki dziękuję bardzo


Post Wysłano: 18 wrz 2020, 19:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2012, 22:04
Posty: 7
Samochód: Premium T460 T480
Lokalizacja: Sierpc

Witam co możecie powiedzieć o oponach OTANI na oś napędową?


Post Wysłano: 18 wrz 2020, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

bym coś powiedział, ale nigdy o takiej oponie nie słyszałem ani jej nie widziałem. :D

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 18 wrz 2020, 20:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Ja w sumie też.

Jednak nie przeszkadza mi to, w wysunięciu śmiałej tezy, że obecnie są to najlepsze opony na rynku :lol: .

Serio, to czego oczekiwać po marce której nazwa nie napawa optymizmem.

Ja nie rozumiem, są opony markowe typu jakieś Dunlopy, Brydżesy. Są mega opony typu Michał. Wszystkie to w sumie pewniaki, że nie będzie zdziwienia.
A ludzie wynajdują jakieś dziwne NoNejmy, i pytają czy aby są najlepsze.

No to ja może powiem wprost. Te opony to pewnie śmiecie, które pół roku temu nazywały się jakoś inaczej, i ludzie się przekonali że to zwykłe śmiecie, więc co? Trzeba dalej klepać to samo, tylko napis z boku zmienić, na pewno ktoś to kupi.

I jak widać, to działa.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 18 wrz 2020, 21:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

aż z ciekawości popatrzyłem co piszą na swojej stronie i;

Produkcja wyrobów odbywa się w kraju ich pochodzenia - Tajlandii, w ten sposób OTANI cieszy się reputacją na rynku poprzez usatysfakcjonowanie klientów za pomocą produktów o wysokiej jakości i menu wydajności. Opony OTANI są solidne i wytrzymałe, co daje możliwość wielokrotnego ponownego bieżnikowania w celu uzyskania kosztu kilometra i uzyskania korzyści od przedłużonej żywotności opon.

Rosnąca popularność marki doprowadziła OTANI do znacznego rozszerzenia, i zaraz jej produkcja jest oferowana w sześciu kontynentach poprzez szereg dobrze znanych i zaufanych klientów.

posiłkując sie opinią (znawcy z południa) o miejscu produkcji nie sądzę że będą pasować do naszych dróg.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 18 wrz 2020, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2012, 22:04
Posty: 7
Samochód: Premium T460 T480
Lokalizacja: Sierpc

W Martexie je proponują 4500 zachwalają jak mogą, co do markowych "pewniaków" GoodYear dwa przypadki pęknięcia na boku w rocznych oponach to chyba tyle z "pewniakami" teraz czas na testy Conti


Post Wysłano: 18 wrz 2020, 21:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Bywają przypadki, że jest dziecko a nie ma matki.

Jeśli Martex kupił kontener 200szt tych opon po 600zł/szt, to co Ty sądzisz ze Ci powiedzą, "nie bierz tego bo to śmiecie", czy "to so najlepsze opony, takie Michwliny, tylko z Tajlandii".
Sam się zastanów.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 18 wrz 2020, 22:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2012, 22:04
Posty: 7
Samochód: Premium T460 T480
Lokalizacja: Sierpc

Ja się nawet nie zastanawiam :lol: :lol:

Za daleko i ciężko wożę żeby mieć problemy, ale taka ciekawostka rynkowa ....

Jeżeli już rozmawiamy czy może ktoś z szanownego grona użytkował Hankook e-cube Blue DL20?


Post Wysłano: 18 wrz 2020, 23:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Ja w sumie też.

Jednak nie przeszkadza mi to, w wysunięciu śmiałej tezy, że obecnie są to najlepsze opony na rynku :lol: .

Serio, to czego oczekiwać po marce której nazwa nie napawa optymizmem.

Ja nie rozumiem, są opony markowe typu jakieś Dunlopy, Brydżesy. Są mega opony typu Michał. Wszystkie to w sumie pewniaki, że nie będzie zdziwienia.
A ludzie wynajdują jakieś dziwne NoNejmy, i pytają czy aby są najlepsze.

No to ja może powiem wprost. Te opony to pewnie śmiecie, które pół roku temu nazywały się jakoś inaczej, i ludzie się przekonali że to zwykłe śmiecie, więc co? Trzeba dalej klepać to samo, tylko napis z boku zmienić, na pewno ktoś to kupi.

I jak widać, to działa.
Nooo powiem Ci że mi zaymponowałeś podejściem, dokładnie tak jest
Cytuj:
Jeśli Martex kupił kontener 200szt tych opon po 600zł/szt, to co Ty sądzisz ze Ci powiedzą, "nie bierz tego bo to śmiecie", czy "to so najlepsze opony, takie Michwliny, tylko z Tajlandii".
Sam się zastanów.
i tak to działa tylko cenę zawyżyłeś o 200zł. Holender płaci za nie jakieś 100 eur i ma wyłączność generalnie na Europę. Nasi próbowali ale nie sposób. Nagle dla Polaka braknie materiału, miejsca, kontenera itd. Więc biznesem importu z Chin trzepia w EU jedyni. Poza ceną do dostawy jak ponegocjujesz możesz dostać drugi kontener na reklamacje. W miedzy czasie zmieni się nazwę i w kółko to samo. A nasi słuchają bredni od sprzedawcy co wczoraj podpaski sprzedawał, że teraz to będzie uuuuu Panie poprawili jakość bo przejei inżynierów z Michelina (oryginalne cygaństwo takie słyszałem) :mrgreen: jaja na kołach. Rotacja w oponach, rotacja w handlowcach, rotacja w ulotkach marketingowych i świat opon się kręci ..... wokół gównolitu :lol:
A kupujący wmawiają sobie jak przy zakupie auta używanego, że on to kupił najlepsze i wmawia sobie tak przez 100 000km że jest zadowolony i w końcu sam w to wierzy :mrgreen:
Cytuj:
Ja się nawet nie zastanawiam :lol: :lol:

Za daleko i ciężko wożę żeby mieć problemy, ale taka ciekawostka rynkowa ....

Jeżeli już rozmawiamy czy może ktoś z szanownego grona użytkował Hankook e-cube Blue DL20?
podaj jeszcze w którym rozmiarze ale i tak zdecydowanie przejdź na z DL na DH i będziesz Pan do końca zadowolony. Ale nie ujmując Long dystans też daje rade.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 19 wrz 2020, 11:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

O! TANI produkt wchodzi na rynek, może być szał :lol:
Niewiem czemu jestem taki wyśmiewny, ale swój rozum mam, raz założyłem wynalazek Boto i wiadomo.... Ile dasz tyle masz.

Marka nieznana - ok....
Teraz przenieśmy to do innego działu motoryzacji:
Wchodzi nowa limuzyna OTANI, ponoć będzie konkurować z A6, Bmw5, i Eklassą....
Tak ja to trochę widzę...


Post Wysłano: 19 wrz 2020, 12:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2012, 22:04
Posty: 7
Samochód: Premium T460 T480
Lokalizacja: Sierpc

Cytuj:
podaj jeszcze w którym rozmiarze ale i tak zdecydowanie przejdź na z DL na DH i będziesz Pan do końca zadowolony. Ale nie ujmując Long dystans też daje rade.
Zakładałem już kostkę podobną do DH ale zależy mi też na niskich oporach toczenia więc teraz wezmę ten DL20 Blue - zobaczymy jak będą się sprawować - rozmiar 315/70/22.5


Post Wysłano: 22 wrz 2020, 18:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Pisaliście o Otani z Martexu. Właśnie przywiozłem cały kontener napędówek OTANI 315/70 do Martexu prosto z Tajlandii :lol:

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 23 wrz 2020, 14:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Pany, mam mentlik w głowie...muszę kupić opony na oś napędową 315/70. Na początku rozważałem zakup bieżnikowanych
- Michelin Remix 1390 zł lub
- GY Tread Max 1010 zł ale wpadła też nowa:
- Dunlop SP 446 1310 zł.
Czy jest sens kupować Michała Remix'a jeśli nowa jest tańsza???

Ale znowusz GY Tread Max i Dunlop to podobne bieżniki i tu pytanie - czy jest sens przepłacać za nową oponę???
Dobrze myślę, że z nową oponą (może) będzie mniej problemów niż z bieżnikowaną?

Na dzień dzisiejszy wożę w większości lekko, no a kierunki to, jak wiadomo PL-CZ-PL, często przez Ostrawę, ale i przez Kudowę, a i Bogatynia się zdarzy...

Podpowiedzcie coś...


Post Wysłano: 23 wrz 2020, 15:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

To ja powiem tak:
Sp446 to pewniak, Treadmax jak trafisz na dobre karkasy to pojeździ, Remix zajefajny widziałeś moje jeżdżą od 2013 roku tylko nie wiadomo czy następne tak samo... Moje zdjełano u wroga i są ok, a brat miał zrobione u makarona i te zrobiły słaby przebieg...


Post Wysłano: 23 wrz 2020, 23:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 317
GG: 0
Samochód: VOLVO

Założyć Dunlop-a i "zapomniec" o oponach. Ja sie wyleczyłem z wszelkiego rodzaju treadmaxow i remixow. Wozimy lekko na trzy osiowych tandemach i rzadko który kmpl bieżnikowanych dojeżdżał do końca.


Post Wysłano: 24 wrz 2020, 5:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Ten Dunlopek ma taką rzeźbę bierznika, która zmienia się wraz z głębokością, że kiedy jest go 40% i mniej, zapomnij o trakcji na śliskim.
Poza tym to fajna, cicha oponka.
Ja mam na jednym aucie NextTread i przejechało to 100000km, i narazie jest ok, może jeszcze z 80kkm zrobi, co za 930 netto jest chyba przyzwoitym wynikiem.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 07 paź 2020, 21:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Czy jest sens kupować Michała Remix'a jeśli nowa jest tańsza???
Nie ma sensu. Tzn był sens tak jak Davo napisał kilka dobrych lat temu kiedy nowy Kormoran był droższy od Remixa a remix był remixem :mrgreen: bez 2-3 napraw w jednej ćwiartce
Cytuj:
Ale znowusz GY Tread Max i Dunlop to podobne bieżniki i tu pytanie - czy jest sens przepłacać za nową oponę???
Dobrze myślę, że z nową oponą (może) będzie mniej problemów niż z bieżnikowaną?
tak dobrze myślisz warto dopłacić do nowego Dunlopa no i SP446 to pewniak a na lekko wożne zrobi bardzo dobry wynik.
Jeśli bardzo Cię pieniądz gniecie to masz w 70tce i Savę i Dębice. Dębica w cenie TradeMaxa, a jest nominalna, klasyczna kostka i do lekkiego wożenia nie ma jej co zarzucić też wynik zrobi.

reasumując : jest budżet brać Dunlopa, nie ma budżetu brać Dębice. Żadnych naklejek. Czasy się tak zmieniły, że zdziadowali karkasy i nie ma dobrej opony bieżnikowanej tzn nie ma na czym dobrze zrobić do tego oszczędności w technologii i po nałożeniu wszystkiego wychodzą problemy a czym rozmiar mniejszy tym częściej i szybciej. Bierz nominał.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 5 z 14 [ Posty: 271 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 714 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: