Rejestracja:18 lis 2014, 17:45 Posty: 36
Samochód: Renault Premium
Witam, mam problem z automatem AT2412C. Od tygodnia podczas jazdy zaczyna zmieniać biegi jakby z poślizgiem (tzn. muszę ujmować gazu aby przełączyło biegi w górę). Dzieje się tak na pusto i z ładunkiem. Wyświetla się tylko biała kontrolka na wyświetlaczu, kodów błędu nie ma żadnych. Co może być przyczyną ? Sprzęgło wymienione 60tyś wcześniej, wybieraki i elektronika wyczyszczone wraz wymianą sprzęgła. Olej w skrzyni po wymianie 50 tyś. Tarczki w wałku pośrednim sprawdzone ( brak oznak zużycia ). Filtr osuszacza nowy
Rejestracja:18 lis 2014, 17:45 Posty: 36
Samochód: Renault Premium
Wymieniony na nowy oryginał zawór PWM (nieznacznie się poprawiło), w zeszłym tygodniu wymiana zestawu synchronizatorów na półbiegach rozwiązało problem.
To jest Volvowski I-shift? Bo słyszałem opinie, że te skrzynie mają uproszczoną budowę do tego stopnia, że nie mają synchronizatorów.
tez mi sie wydaje ze tam nie ma synchronizatorow,z opisu raczej bym stawial z opisu na uszkodzony hamulec walka sprzeglowego, a polbieg to przeciez tylko 1 bieg
Ci którzy dawno dawno temu, jeździli tirami z wajchą do biegów znają temat ile tak naprawdę jest biegów w skrzyni 12 biegowej, bo są 3 do przodu i 1 wstek.
Reszta to kombinacja działania reduktora i mechanizmu od połówek.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 27 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę