Witam, auto jak w opisie, zapala sie raz na jakis czas blad edc 1 03779-01 i edc 1 03776-01
Auto wtedy slabnie, po zgaszeniu wszystko wraca do normy na jakis czas, nie ma reguly kiedy znowu sie zapali, tak samo dymek pomaranczowy pod predkosciomierzem, nieraz sie zapala i miga, to jest euro 4, czy to wina katalizatora ze zapchany? Przebieg troche ponad 500tys km
Witam, byl spec od manikow, podlaczyl kompa, zrobil te proby przelewowe i padlo ze pompa wysokiego cisnienia slabo daje i jutro podmieniamy na druga, to prawda ze powinien byc separator przy zbiorniku oprocz glownego filtra paliwa? U nas tego nie ma, a juz dwie osoby podpowiedzialy zeby to zalozyc
Problem rozwiazany, pompa wysokiego cisnienia paliwa juz slabo podawala, wymieniona i bledow po trasie 500km brak, kontrolka MIL tez zgasla i juz sie nie zapala, jak bede zmienial zbiornik paliwa to zakladam odrazu separator wlasnie, ten z opoltransu bedzie spoko?
Jeszcze jest taki separator maly pod pompka paliwa, tez sie rozbiera i czysci przy wymianie wkladu?
Macie jakies zdjecia gdzie go zamontowac? Bede zmienial zbiornik z 900L na 450L i myslalem gdzies go zalozyc przy samym zbiorniku bo chyba w orginale tak jest, a paliwowy wklad filtra z hengsta jest spoko? Bo taki zalozylem akurat
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę