Mianowicie po rozładunku towaru.pojawil.sie w Manie problem z poziomowanie. Pilot dziala.świeci.sie po wciśnieciu zielonego przycisku od poziomowania auto.sie.poziomuje w taki sposob ze.tyl.sie.podnosi a.przód opada na maxa na dól. Trzeba recznie podnieśc przod pilotem zeby wogóle jechac. Gdzie szukac przyczyny zrobić kalibracje wysokości kompem.możliwe sie rozjechala???
Cięgno nie spadło jest na swoim miejscu. Poduszke tez całe nic nie słychac zeby uciakalo. Zrobie dzisiaj kalibracje zawieszeniania zobacze co sie bedzie dzialo
Zaraz zobacze poduszke jeszcze . Po kalibracji zawieszenia niby wszystko wrocilo.do normy ale nie.do konca bo.nieraz podczas jazdy sam sobie podnosi przod na.poduszkach a na liczniku nic sie nie zapala jakby był wypoziomowany a nie.jest wiec juz powoli pomysły mi.sie.kończa
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jak jest mała dziurka to tak będzie podniesie się, opadnie i za chwilę znowu się podniesie
Sam tył nie ma nic wspólnego z przodem, na przód masz osobny zawór
Podnosi się wyżej niż w pozycji do jazdy? Dziwnym objawem jest że po kalibracji się poprawiło i że pilotem się podnosił a w automacie opadał to by wskazywało na czujnik wysokości zawieszenia ewentualnie coś z nim związanego np. wiązka itp. Jak chcesz się z tym sam bawić to posprawdzaj poduszki bo to najprostsze i osłuchaj zawór ecas i jak masz możliwość podmień czujnik wysokości zawieszenia na inny albo chociaż go dobrze obejrzyj mogła np. wtyczka zaśniedzieć lub się wyrobił i nabrał błota. Objawy z nietrzymaniem wysokości jak podnoszenie się podczas jazdy za wysoko lub opadanie i ciągłe dopompowywanie poduszek daje też zużyty zawór ecas, szczególnie to się nasila przy dużych ładunkach. Przy poziomowaniu auta dźwięk podnoszenia i opuszczania się nie zmienił ostatnio? Możesz na zgaszonym aucie osłuchać czy z zaworu i przez zawór nie przepływa powietrze. Uszkodzony zawór powoduje że zawieszenie zaczyna żyć własnym życiem w skrócie cyrk na kołach. Przy uszkodzonej poduszce to auto opada i się dopompowuje i albo mu się to udaje albo nie, nie podniesie się wyżej niż ma ustawioną pozycje do jazdy a nieszczelność na pewno byś usłyszał możesz zrobić test podnieś go na maksa i na zgaszonym silniku opuszczaj po trochu i słuchaj czy nie sadzi powietrze z poduszek. Jak miał bym strzelać to czujnik poziomu się sypnął lub nie kontaktuje coś lub zwiera po drodze do niego i daje błędne odczyty do sterownika.
_________________ >>> STAR-TREK RULEZ <<<
Ostatnio zmieniony 03 sie 2021, 0:01 przez Kurot, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok zaraz bede cos.patrzył dzieki za.sugestie. ogolnie jechalemmteraz i jest wypoziomuje sie.do.jazdy to jedzie normalnie i podczas jazdy taki.sie.wydaje z tego co zaobserwowałem to.jak.sa jakies pogórki to sie samoczynnie.podniesie.przód ale na wyświetlaczu komtrola od.poziomowania sie.nie zapala. Wystarczy ze sie zatrzymam na chwile i sie znowu wypoziomuje i jest ok przez jakis czas np 10 czy 20 km a potem znowu takie coś.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę